المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال چهارم

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱ ب.ظ

سلام بچه ها چون تو سوال قبلی روش برنامه نویسی بازگشتی رو توضیح دادم و برای خیلی ها سخته این طوری برنامه نویسی این سوال رو هم

باز در همون ژانر دادم ، دقت کنید تو این سوال زمان شما هم مهمه یعنی افرادی که درست میفرستند ، تایم میگیرم کد هارو اونایی که بالای 30 ثانیه جواب بدند رو تصحیح نمیکنم و بقیه رو هم بر اساس زمان رتبه بندی میکنیم 


دریافت سوال چهارم

نظرات  (۳۰)

اسپماتونو چک کنید:armi012rak@asia.com
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۲۸ نگار ابراهیمی
لطفاً تا فردا شب جواب ـو نگیــــ ـن ادبیات من پاس شه 8->
رنگ بندی سایت خیلی بهتر شد.
ببخشید
حتما باید بازگشتی باشه؟
پاسخ:
اگه میتونی طور دیگه ای بنویسی موردی نیست
سلام از کجا میشه زمان دقیق اجرای برنامه رو فهمید؟؟
پاسخ:
تو bash  لینوکس اگه قبل اسم برنامه بزنی time وقتی میخوای اجرا کنی زمانو میکه
اگه بخوایم تمام حالت ها رو بسازیم باید 4 به توان 16 یا 2 به توان 32 تا کار انجام بدیم
2 به توان 32 می شه 4,294,967,296
یعنی فقط ساختن کل حالت ها بیشتر از 30 ثانیه طول می کشه
چطوری می خوای در کمتر از 30 ثانیه جواب بدی

مگر اینکه راهی داشته باشی که بدون ساختن کل حالت ها جوابو بده
ghatan nabayad hame halataro besazi dg :))
نه بابا می شه کلشو ساخت کلی هم از ۴^۱۶ کمتره .(واسه اینکه از جدول میزنه بیرون)
حدود ۲۰ و خرده ای ثانیه طول می کشه.
@ iman
ketabkhoone ye ctime ro include kon
akhare barname benevis
cout << clock() << endl;

سلام

کد من یه بار 28 ثانیه طول کشید یه بار 31(کدم غلطه؟)
چی کار کنم؟
بررفستم؟

ممنون
@اسماعیل
منظورش طبیعتا از 30 ثانیه اینه که من نمی تونم 10 دقیقه بشینم پای کدتون تا جواب بده تازه اونم شاید غلط فک نکنم آقای عبدی تا 1 min هم گیر بده

گیر بده = گیر نده
چقد باید صبر کنیم تا این ایمیل خودکاره فرستاده شه و مطمئن باشیم که ایمیل رسیده؟
@yeki
 کد من تقریبن یه کم کتر از یک ثانیه به جواب می رسه
تقریبن مطمئن هستم درست هستش
مقدار زیادی از حالات ها رو می تونید با 3-4 تا if  از بین ببرید ( به جز بیرون زدن از جدول که قبلن @yeki  گفته بود.)
آقا این میلی که قراره وقتی میفرستیم بفرستین خودکاره یا دستیه چرا نمیاد من 1:30 پیش فرستادم هنوز نیومده!
پاسخ:
خودکاره ولی خودم باید بفرستم 

جوابتون رو نذارید لطفا !

man migam ke vaghti darid ye mail mizanid ke javab resid ... tahesh benbevisid ke javabemon dorost bod ya na
hoselamon sar raft
soal ham bishtar bezarid
ba tashakor :D
لطفا حداقل تا یکی دو ساعت دیگه جواب رو نذارید

آقا یه چیزی
الان یکی بیاد یه کد عجیب غریب بنویسه ، بعد تهش فقط جواب رو چاپ کنه و اون کدش اصلن اجرا نشه! اون وقت تایمش خوب میشه ! به نظر من شما باید مثلن به جای 7 و 16 می گفتید n و m  که طرف اگه بخواد 30 تا if بذاره معلوم شه که تقلب کرده !
پاسخ:
کدارو نگا میندازم
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۰۸ |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سلام

جوابو بگید دیگه !خسته شدیم!
من نمی دونم چه مسخره بازییه!
که می خان جوابو دیر بذارید
کسی که می خاد یه سوالو حل بکنه
که نمی ره سراغ جوابش
لطفا بیشتر سوال بزارین

ممنون
پاسخ:
هرچی خواسی گفتی اخرشم یه ممنون نوشتی :))
@ناشناس
کسی که الان تو امتحانای نهایی اومده کد میزنه یقینا برا آمادگی تو مرحله سه اومده پس هیچ وقت خودشو گول نمی زنه و از این کارا نمی کنه
salam
soale kheyli kheyli khobi bod. mesle soalaye USACO training bod(backtrack va optimize :D) kheyli kheyli khob bod
mamnon

khosh bashin
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۸ |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سلام

از همه معذرت می خام اگه به کسی توهین کردم

به هر حال ببخشید

اصلا قصد چنین چیزی رو نداشتم(اشتباه کردم)

دستتون درد نکنه

اگه کد رو dev کامپایل بشه کافیه؟
javab ro bezarid dige ! mellat emtehan daran !
age javab ro nemizarid soal jadid bezarid
ba tashakor :D
ببین مرحله 3 نزدیکه شما دیشب 5 دقیقه بعد از این که  سوالو گذاشتین جوابه منو گرفتین. لطفا سریع بگید جوابارو تا سرعت کار بره بالا کیفیت ها هم بیشتر می شند
درسته که وقت یه سوال زیاده ولی مثلا خود من
امروز ادبیات داشتم، دیروز که فقط داشتم میخوندم
امروز صبح امتحان دادم، اینقدر خسته بودم، تا 6 خوابیدم

همون کاری که ایشون الان داره انجام میده خیلی عالی
از حدود ساعت 10 شب تا 10 شب فرداش وقت داری
حالا اگه تونستی تو روز اول (شب اول)، نتونستی روز دوم حل کن!
اگه وقت زیادی داری برو سراغ پروجکت اویلر و ....
سلام ، برنامه ی محاسبه!n واسه اینکه برای اعداد بزرگتر از 36 جواب بده متغیر باید از چه نوعی باشه؟ اصلاً میشه؟! (long intواسه <25 جواب میده فقط) مرسی.
پاسخ:
تو long long تقریبا میشه تا 18^10 را ذخیره کرد برای بیشتر از آن باید خودتون  bignum benevisid
سلام، برنامه ی xبه توان y به پیمانه ی m چطوریه؟!
پاسخ:
ساده ترین روشش اینه که یدونه for  بزنی x رو y بار در خودش ضرب کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی