المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام به دوستان عزیز


امیدوارم خوشحال و سلامت باشین


جهت اینکه بچه ها بتونن پاسخ های خودشونو بنویسن و بچه ها بتونن به پاسخ های هم نمره بدن سیستم جدیدی برای نوشتن پاسخ ها راه انداختیم . شما در پایین هر پست یک گزینه ی پاسخ نیز میبینید ، از این به بعد اگر میخواید پاسخ سوالات رو بنویسید روی دکمه‌ی پاسخ کلیک کرده اونجا پاسخ خودتون رو بنویسید ، و با امتیاز دهی بچه ها به پاسخ های یکدیگر ، همیشه پاسخ با بیشترین امتیار در بالا قرار میگیره .

شما میتونید پاسخ های همدیگر رو نقد کنید و ...


هم چنین ان شا الله در اولین فرصت گذاشتن سوال های عملی رو هم شروع میکنیم

موفق باشید :)

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۹:۳۰
عرفان عبدی

سلام به همگی


خوبین؟ خوشین؟


خیلی خوشحالم که پست قبلی رو دنبال کردید و این سوالا بدردتون خورد. بعضی از بچه‌ها نکته‌هایی رو درباره‌ی سطح سوالا گفتند، ولی میدونید که مخاطب این سایت از همه سنی هستند و امکان داره که سوالا سخت یا آسون بشن برای بعضی‌ها!


کاری که از دستمون برمیاد اینه که تعداد سوالا رو افزایش بدیم و در سطح‌های مختلفی سوال بذاریم! این هفته 5 تا سوال انتخاب کردم که امیدوارم روشون خوب فکر کنید. شما هم اگه سوالی رو حل کردید راه‌حلتون رو توی قسمت نظرات بنویسید تا بفهمیم چند نفر سوال رو حل کردند.


بازم تاکید میکنم که هر نظری دارید توی بخش نظرات بنویسید حتما! اگه هیچی نگید، ما اگه بخواهیم هم نمیتونیم بهتون کمک کنیم ...


مساله‌های این هفته


موفق باشید.

۱۶ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۱
جواد عابدی گزل آباد

سلام بچه های گل 

ضمن عرض خسته نباشی به بچه های خوب تیم امسال ، دکتر آبام ، دکتری شریفی زرچی و آقای فرهاد شاه محمدی

 ایران میزبان المپیاد جهانی سال 2017 شد .

ان شا الله به لطف میزبانی و حمایت تماشاگر ها بتونیم اول شیم ;)

۵ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۷
عرفان عبدی

سلام بچه‌ها


از امروز به صورت هفتگی مساله‌هایی رو روی سایت قرار میدیم تا روشون فکر کنید، اگه بخواهید میتونید درباره‌ی جوابش در قسمت نظرات باهمدیگه بحث و تبادل نظر کنید (درباره‌ی جوابهای مختلف سوال یا اینکه به نظرتون سوالا سطحشون چجوری هستند و ...).


توضیح: هر هفته یک فایل به شکل زیر  فرستاده می‌شود که شامل سه سوال است که به ترتیب آسون، متوسط و سخت خواهد بود (البته امکان دارد که سطح سوالات در هفته‌های مختلف کمی متفاوت باشد) و شما یک هفته فرصت دارید که روی این سوالها فکر کنید.


مساله‌های این هفته


موفق باشید.

۲۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۸
جواد عابدی گزل آباد

سلام دوستان عزیز

حلول ماه مبارک رمضان بر همگی مبارک باد


بعد از مرحله سه هم من هم آقای عابدی بسیار مشغول بودیم و کمتر وقت شد سایت رو به روز کنیم ، ولی با صحبت هایی که کردیم تصمیم گرفتیم ان شا الله از این به بعد هر هفته سه سوال تئوری روی سایت قرار بدیم در سه سطح آسون ، متوسط و سخت و هم چنین هر هفته به شما بگیم چه کد هایی از سایت های مختلف بزنید تا خودتون رو برای مرحله‌ی دوم و سوم سال آینده آماده کنید .

هم چنین میتونید تو نظرات سوال هایی که قرار میدیم راه خودتونو بگید و با بقیه چک کنید ...


موفق باشید :)

۱۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۰
عرفان عبدی

سلام بچه ها


همونطور که میدونید هدف اولیه سایت، کمک به دوستانی بود که میخواستند برای آزمون مرحله سوم المپیاد آماده بشن. بعد برگزاری آزمون مرحله سه، میخواهیم همچنان به شما کمک کنیم و در جلساتی که گذاشتیم ایده هایی مطرح شد. بهتر دیدیم که نظر شما رو هم بپرسیم. پس اگه به نظرتون میرسه که این سایت میتونه بهتون کمک کنه توی نظرات بهمون بگید که انتظارتون از این سایت چیه!


در تلاش هستیم شرایط برگزاری آزمون های بیشتری را در سایت ایجاد کنیم به امید خدا، منتظر اخبارش باشید ...


فراموش نکنید که این سایت متعلق به خودتونه ;)

ممنون

۱۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۵:۵۵
جواد عابدی گزل آباد

سلام بچه‌های عزیز


ضمن تبریک به 39 نفری که مرحله 3 رو هم رد کردن ، بیشتر روی صحبتم با اون 39 تاییه که قبول نشدن و حتی اونایی که مرحله 2 قبول نشدن و ...


کلا این 2 ، 3 سال المپیاد و این مدتی که آدم درسایی رو میخونه که ازشون لذت میبره ، کلاسارو نمیره به بهونه‌ی درس خوندن ، دوستای خوب و شاد المپیاد کامپیوتری پیدا میکنه ، مجبور نیست درسایی رو بخونه که خسته کننده‌اند و حتی برای خوندن درسای باحال المپیاد درسایی که یه حس خوبی رو تو آدم ارضا میکنن شوق داره و احساس خفونیتی که تو مدرسه بهتون میگن المپیادیو ، حس خوب حل شدن سوال هایی که کلی روشون فکر کردین و ...

این 2 ، 3 سال از بهترین و یا حتی بهترین سال‌های عمرما رو رقم میزنه که اونایی که المپیادی نبودن هیچ وقت همچین چیزایی رو احساس نمیکنن ، همینا به اندازه‌ای ارزش داره که اگه 100 بارم برگردیم به اول دبیرستان و بدونیم آخر مدالی هم نمیاریم بازم مسیر المپیاد رو انتخاب کنیم . 

تو مسیر المپیاد آزمون هایی گرفته میشه که افرادی با شایستگی های خیلی زیاد به مراحل بعد راه پیدا نمیکنن و این میتونه هزار تا دلیل داشته باشه ; تو روز امتحان رو فرم نباشه ، سوالا خوب نباشه و ... ولی این هیچی از ارزش های اون شخص کم نمیکنه و با ایمانی که به خودمون داریم میدونیم اگر تو المپیاد خفن بودیم هرجا دیگه هم پا بذاریم خفنیم و المپیاد پایان راه نیست ...

اون بچه هایی که دومی هستند که یکسال دیگه پیش روشونه و با تلاش زیاد ایشالا سال دیگه به موفقیت میرسن ، اونایی هم که سومی هستند حالا باید برن و تو کنکور نشون بدن که المپیادی ها از همه خفن ترن .... و این مدت هم خیلی زود میگذره ، اشکهای بچه هایی که سال پیش مرحله 3 قبول نشدند رو به یاد دارم و انگار دیروز بود و الان میبینمشون که با انگیزه‌ی زیاد کنکور میخوننو چند روز دیگه هم کنکورشونه که برای همشونم آرزوی موفقیت میکنم و ان شاالله همشون عالی بدن کنکورو

و همچنین آرزوی موفقیت میکنم برای شما دوستای خوبم ...


۱۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۵۷
عرفان عبدی