المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال اول

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ب.ظ

سلام دوستان عزیز


از امشب قصد دارم سعی کنم چند روز یک بار براتون یک سوال برنامه نویسی بگذارم ، تا با ایده های مختلف در قالب سوال آشنا بشین ، هر سوالی که میذارم شما وقت دارین تا وقتی جواب اون رو بگذارم که سعی میکنم طی دو روز جواب هر سوال رو بگذارم ان شا الله ، جواب های خودتون رو با اسم خودتون به آدرس زیر بفرستید تا هنگام گذاشتن جواب بهترین کدی که از طرف شما ارسال شده است را با نامتون روی سایت قرار بدیم تا دیگران نیز ببینند

code.olympiad@gmail.com

همچنین راه حل مرحله 3 های سال های گذشته هم در دست آماده شدن است.


خب سوال اول رو براتون گذاشتم :


دانلود سوال اول

نظرات  (۵)

سلام
خوبین؟
ببخشین چرا این کد من خطای کامپایل داره؟
http://paste.ubuntu.com/5668595/
صورت سوال:
http://www.codeforces.com/problemset/problem/208/A
ممنون
پاسخ:
سلام اسماعیل جان

ببخشید نظر قبلیت رو پاک کردم تا بچه ها فک کنن ، لطفا کدت رو برای
code.olympiad@gmail.com
بفرست

ممنون
خودم با گشو فهمیدم
سلام.این سوالتون خیلی گلابی بود.اگه میشه سوال سخت تر هم بدید برای حرفه ای ترها.
پاسخ:
سلام

میدونم ، ولی میخوام با این ها نکات مختلف رو آموزش بدم نمیخوام خیلی سخت باشه اولش ولی جشم افرادی که سوال سخت میخوان هم ایشالا میرسیم تا چن روز دیگه ،
اگه خیلی عجله دارید هم به همون ایمیلی که گفتم یک میل بزنید ، ایشالا روش سوال براتون میفرستم

با تشکر از پاسخگویی بلافاصله تون!!!
نه ما عجله ای نداریم.مرسی از سایت خوبتون.منتظر سوال های سخت شما هستیم...
دمتون گرم.
پاسخ:
تا الان تمام افرادی که فرستادن به جز یک نفر همه غلط زدن این کدو
اون قدرم آسون نیست بزنید اگه اینکاره اید

سلام واقعا ای ول !!!!!!!!
میگم از لحاظ اطلاعات تئوری مباحث جزوه واسه مرحله 3 کافیه؟کامپایلرشون چیه؟
پاسخ:
سلام
روی کامپیوتر ها mingw و devcpp وجود دارد
توابع بازگشتی نیاز به کار بیشتری دارد نسبت به جزوه

صرف بلد بودن زبان سی کافی نیست باید مسلط باشید که با تمرین و حل سوال های خوب میسر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی