المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

زنگ برنامه نویسی

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۴ ب.ظ

سلام بچه های عزیز


این چند هفته تا پایان دوره کمتر وقت میکنیم به سوالات شما جواب بدیم و از این بابت ناراحتیم .

آقای عابدی هم مشهد مقدس هستند و نمیتونستند سوال قرار بدند که ایشالا هر وقت تهران برسند براتون سوال قرار میدن ، اما برای شما دوتا سوال عملی بسیار عالی داریم این هفته:

سوال اول

سوال دوم


موفق و المپیادی باشید :)

نظرات  (۸)

می خواستم بگم خواهشا اگر قت ندارین سوال گذاشتن رو ادامه بدین!خیلی مفیده!
راستی من اون سوال 3 هفته قبل رو با کد زیر حل کردم:
اما کد بسیار طولانیه .خیلی خوب میشه اگر آموزشی برای کار با بیگ نام ها در المپیاد کامپیوتر قرار بدین.متشکر میشویم!
راستی کدم خوب هست یا نه؟
   mishe dar rastaye hale soale 3 eye hafteye pish ye rahnamii be man bokoniin ????????bayad   kar ba adade bozorg ro yed begiram ya soal ideye khasii  daree????
mamnuun :)
من نتونستم فعلا سوال اول رو حل کنم هنوز.
کدم تا ده به توان 17 خوبه اما....
سلام با استفاده از 
iomanipهنگام coutباید چه دستوری رو مینوشتیم؟
خوب.بالاخره سوال اول رو حل کردم.
این هم از کد برای سوال دوم.سوال دوم به نظرم خیلی قشنگ بود هم ایدش هم خودش .فقط من یه جا دیگه اعصابم خرد شد چون برنامه درست کار میکرد ولی جوابمو قبول نمیکرد سایت و بعد متوحه یه اشتباه عظیم خودم شدم:فکر میکردم که باید تا 19 رقمی رو پیدا کنم و بعد یهو متوجه شدم که ای وای 10 به توان 20 ،21 رقمیه.کد:
بله کار با اعداد بزرگ داره اما نه اونطور که همه اعداد رو تست کنید.
ابتدا بیاین و به صورت ریاضی در بیارین که اون اعداد چه طوری به دست میان
یعنی یه همچین شکلی دارن
(x+a)*k=10^floan * a +x
این سوال یک رو یه ماه پیش زده بودم یادم رفت پست کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی