المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

کلاس های رایگان!

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

سلام دوستان
همیشه در المپیاد دیده ایم دوستان غیر تهرانی گله دارند که اکثر امکانات در تهران است و این خلاف عدالت آمورشی است. مهمترین دلیل این به خصوص در المپیاد کامپیوتر تمرکز دانشگاه های برتر در تهران است که تقریبن تمام کسانی که وارد دوره تابستانه شده اند را به خود جذب می کند.

موسسه هایی یا معلم های هم که در این شهرها اقدام به برگزاری کلاس می کنند،معمولن هزینه های هنگفتی از دانش آموزان می گیرند.
حال با توجه به این که امسال در لیست قبولی تستی تنوع در شهر ها دیده می شود (که جای خوشحالی دارد) و تجربه ما نشان می دهد که آزمون مرحله سه ممکن است برای تعداد از دوستان مشکل آفرین باشد،بر آن شدیم (برای شهر هایی که شرایط آن ها در ادامه مطلب آمده است) کلاس های آموزشی
 کاملن رایگان مرحله سه و آمادگی دوره را برگزار کنیم.

البته چون کسی هنوز از ما پشتیبانی نکرده است،هزینه مسافرت (و در صورت لزوم اسکان) را خودتان با مذاکره ای که با مدرسه یا آموزش و پرورش منطقه تان دارید باید تامین کنید، اگر هم در این مورد به مشکل خیلی جدی بر خورد کردید، شاید ما بتوانیم پیگیری کنیم، ولی به هیچ وجه قولی نمی دهیم.
هر جه شما زودتر به ما خبر دهید بهتر است،زیرا می خواهیم برنامه را به گونه ای تنظیم کنیم که به شهر های نزدیک هم هستند برویم تا هزینه ها کمتر شوند.
برای دوستانی هم که در شهر هایی هستند که جزو شهر های گفته شده نیست
 (به خصوص تهران،مشهد و اصفهان که این سه شهر مشکل کمتری در مورد معلم داشته اند)در صورت احساس نیاز، می توان با ما تماس بگیرند و ما بدون این که هیچ وجه ای(به قول معروف کمیسیون ای) دریافتکنیم، معلم هایی را برای آن ها معرفی خواهیم کرد.

شرایط و ضوابط دقیق تر و همچنین پیشنهاد هایی برای این کلاس ها را با توجه به درخواست های شما تا اواخر این ماه اعلام می کنیم و کلاس ها نیز  در تیر ماه خواهد بود، پس اگر می خواهد در آن ها شرکت کنید، در بخش نظرات اعلام کنید.

شرایط شهر ها:

اگر در چند سال اخیر(حداقل سه سال)شهر شما قبولی المپیاد به صورت کلی نداشته است، در اولویت اول ماست، و اگر قبولی المپیاد کامپیوتر نداشته است باز هم می تواند در این کلاس ها شرکت کنند.
اگر تعداد این قبولی ها بسیار کم بوده است(زیر سه تا) سعی کنید با همان دوستان ارتباط برقرار کنید و اگر به هر دلیلی نتوانستید به آن ها دسترسی داشته باشید به ما اعلام کنید تا شرایط شما را بررسی کنیم.
کسانی برای  شرکت در این کلاس ها اولویت دارند که مرحله دو تستی قبول شده باشند تا بتوانند بیشترین استفاده را ببرند، اما سایر تقاضا ها نیز بررسی می شود و اگر زمان اجازه دهد به آن ها نیز خواهیم پرداخت.

در ضمن نمی خواهد برای ما خودتان یا خانواده هایتان را به دردسر بندازید! فقط امکان اتصال به اینترنت با سرعت معقول را حتمن برایمان فراهم سازید زیرا قرار است آزمون های آژمایشی در تیر ماه برگزار شود :)
در صورت استقبال خوش حال خواهیم شد بتوانیم برای سایر مرحله ها نیز کلاس هایی برای شما یا دوستانتان برگزار کنیم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳

نظرات  (۱۲)

دمتون گرم
چه پیگیر... :-؟؟ :-!! :))

ولی خب یه حقیقت اینه که اگه میان اینجا رو میبینن، امکان اتصال به اینترنت با سرعت معقول رو دارن
اگرم نداشته باشن اصن نمیفهمن شما واسشون کلاس گذاشتین... :-"

صرفن جهت اطلاع بود... :))

پاسخ:
اگر بخواهیم کلاس ها به صورت گروهی تشکیل شود باید مکان مناسبی انتخاب شود و همچنین ما در محل اسکان مان به دلیل برگزاری آزمون های آنلاین نیز به اینترنت نیاز داریم ، که لزومی ندارد این محل خانه بچه ها باشد :) :دی
سلام.
خدا خیرتون بده.
ما تو شیراز ۳ نفر داریم تستی قبول شدند.
سه سال پیش هم یه المپیاد کامپیوتری داشتیم که دانشگاه تهران تشریف دارند.

فقط یه درخواستی دارم اونم این که کلاسهایی که تشکیل میشن رو اعلام کنید و اگر جایی برای المپیادی ها کلاسی تشکیل شد با توجه به رایگان بودن کلاس ها برای غیرالمپیادی های علاقه مند هم اجازه ورود بدید،
مازندران قائمشهر هستم، کل مازندران 11 نفر تستی قبول شدن شهر ما فک کنم 4 نفر قبول شدم. البته 2 تاشون فقط برا کنکور می خونن :D، خوشحال میشم تو این کلاس ها شرکت کنم فقط یه چیزی رو نفهمیدم! کلاس ها آنلاینه؟
راستی سال قبل هم یه قبولی مرحله 2 داشتیم که به خاطر کمبود امکانات و نبود معلم کامپیوتر :D مرحله 3 قبول نشد!! وگرنه طلا رتبه یک رو میاورد:D
بسیار سپاس گذارم بابت زحمتی که می کشید. متشکرم
یه تشکر بابت اینکه شماها خیلی خوبید که اینقدر به فکر ملتید.
واقعا خیلی خوشحال میشم چنین کسایی رو میبینم.
اجرتون با خدا.
ولی ای کاش یکی واس ما تهرانیای بدبخت بیچاره(از زندگیم نمینالم ولی خوب یه سری چیزا واقعیته) همچین کارایی بکنه.
جالب اینجاست اگرم با تلاش خودمون قبول شیم اخرش شهرستانیا میان میگن که شما تو تهرانید!!عادلانه نیست!!
یکی نیس بهشون بفهمونه که خیلیا تو همین تهران حتی پول کتابشونم به زور میدن.
به هر حال بازم خیلی خوشحالم که شماها اینقدر خوبید.
با ارزوی موفقیت برای همه دوستان و بقیه ،موفق باشید.
البته ناگفته نمونه که من یه اینترنت با سرعت معقول دارم که هر چی تو المپیاد دارم به خاطر اون و دوستای خوبیه که به واسطه ی همین اینترنت پیدا کردم،،،گفتم بگم که بعدا یه عده نیان یه سری چیزا بگن.
بازم ممنون.
اغا تو خیلی از شهرستانا کلا ب کلی مرحله سه قبولی خیلی کمه
حالا مثلا تو شهر ما که المپیادی نیس فک کنم یدونه نقره زیست هستش فقط
و باز هم علاقه مند به المپیاد کمه ینی مثلا تو دوره ما الان چهار نفری هستند که واغا جدی پیگیر المپیادن
حالا ما اولویت داریم واغا؟
شهرمونم تقریبا دوره طرفای مرزه دیگه یکی از شهرای آذربایجان شرقی
خدا خیرتون بده :)

خیلی کار خوبی می‌کنید
من که خیلی وقته ازم گذشته ولی خواستم خاطر نشان کنم که اگر هدف رفع محدودیت های بچه ها ی شهرستانی ست کلاس مرحله ی دوم خیلی خیلی بیشتر از کلاس کد نویسی مرحله سوم کار آمد است.
نا سلامتی المپیاد کامپیوتره! چیزی هم که زیاده تو اینترنت سایت برنامه نویسی و آموزش کدینگ که نه تنها برای سطح مرحله سه کافیه بلکه خیلی خیلی بیشتر از نیاز هم هست. پیش نیازش هم یه دسترسی به انترنته. اونم با سرعت خیلی معمولی!
شک نداشته باشید چیزی که بچه های شهرستان رو عقب می ندازه تئوری ها و سوال های ایده خوری هست که توی مدارس برتر شهری مثل تهران به بچه ها آموزش داده می شه و به غیر از صرف معلم منبع دیگه ای واسش وجود نداره!
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ یاسین مهدیزاده
فکر می کنم قم هم این شرایط رو داشته باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی