المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

در باب آزمون اول

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

سلام
آزمون اول هم تمام شد.امیدوارم دوستانی که شرکت کردند از آزمون لذت برده باشند.
سعی شده بود سطح سوالات این آزمون متتاسب با مرحله سه باشد.سوال حل نشده ای(توسط شما) در این آزمون باقی نماند.اما اگر این آزمون را خوب داده اید مغرور نشوید و اگر خوب نداده اید اعتماد به نفستان را از دست ندهید. تجربه سال های قبل ثابت کرده است ممکن است 
به نظر میاد تعدادی از بچه ها امروز خواب مانده باشند:) به هر حال تعداد کم شرکت کننده ها ما رو نا امید کرد.قبول داریم شاید مدت ثبت نام کم بوده است،ولی تلاش بسیار زیادی برای این آزمون شده بود که به بهترین شکل برگزار شود. اگر استقبال به همین منوال باشد، انگیزه ما برای آزمون های بعدی کمتر خواهد شد.
سعی می کنیم جاج تا مدتی باز باشد تا بتوانید همچنان از سوالات این آزمون استفاده ببرید.به همین دلیل جواب های اصلی تا زمانی که جاج باز است قرار داده نخواهد شد.
یک نکته : هر چه تعداد کمتری در آزمون شرکت کنند به ضرر خودتان است، ما سعی کردیم تا جایی که می توانیم اطلاع رسانی کنیم و بار ها به شما گفتیم که رسانه ما باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای اطلاع رسانی در خدمت شما گذاشته است. یک بار هم از آن ها مفید استفاد کنید :)

برای دادن کمی استرس نتایج در ادامه مطلب می آید :)

در این آزمون 14 درصدشرکت کنندگان نفر نمره بیشتر مساوی 75، 40درصد(شامل نفرات قبلی) نمره بیشتر مساوی 50 و 81 درصد(شامل نفرات قبلی) نمره بیشتر مساوی 24 گرفته اند.منظور از شرکت کنندگان کسانی هستند که حداقل یک ارسال درست داشته اند.
در کل 56 نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند.به نظر می آید حدود هفتاد و پنج درصد آن ها در این آزمون شرکت کرده اند.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
آرش

نظرات  (۲۷)

سلام
آزمون بسیار خوبی بود متشکرم :X
با اینکه آخر میشم :D
ممنون،ازمون خوبی بود،،،من که راضی نیستم از خودم اصا،امیدوارم بقیه باشند.
من که گند زدم
سلام.با تشکر از آزمونتون.
به نظر من اطلاع رسانی خوبی انجام نشد.من خودم دیشب ساعت 11:47 دیقه فهمیدم و اگه 13 دیقه دیر کرده بودم نمیتونستم ثبت نام کنم.فکر کنم خیلی ها هم نمیدونستن آزمونه.
در هر صورت خسته نباشید!
آمار کلی اعلام میکنید؟
اون کسایی که خواب موندن ممکنه نتونسته باشن هیچ سوال حل کنن.
Man ke hand zadam :|
5daghighehe akhar be zoor toonestam full konam :(
اشتباهمون این بود که تو کاهو اطلاعیه نزدیم،،،اونجا بازدیدش از اینجا فکر کنم خیلی بالاتر باشه.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۳ حمید رضا هدایتی
من نمیدونم خوب شدم یا نه منتظر امارم ولی از نظرم سخت بود  سوالاش

مثلا 2 ج و 3 ج رو نتونستم حل کنم
میشه تعداد شرکت کننده ها رو هم بگید لطفا؟

Khow chand nafar sherkat kardan!?
تعداد شرکت کنندگان رو نمیگید؟؟
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۷ حمید رضا هدایتی
چند نفر شرکت کردن یه حسی میگه که ضایست بگین :)
سلام.
میشه لطفا به تعداد نفرات بگید؟؟
اینجوری با درصد آدم چیز زیادی نمیفهمه جز اینکه زیر 50 گند زده!
فکر کنم حدود ۲۰ نفر
ممنون آزمون خیلی خیلی خوبی بود
آمار رو ریزتر بدین لطفا !
۵۶ نفر ثبت نام کرده بودن!!!!تعداد کسایی که حداقل یک پاسخ درست داشتن چنده؟؟
ممنون، آزمون خیلی خوبی بود. فقط اگر میشه لطف کنید نمره ی نفر اول و تعداد شرکت کنندگان رو هم بگید. و اگر میشه یک راهنمایی کوچک هم برای راه حل سوال ها بگذارید.
Yani 56 nafar ye ersaale dorost daashtan ya 56 nafar sabte naam kardeh bud and?
امارتون که بازم ناقصه!!
۷۵ درصد شرکت کردند،چند درصد حداقل یدونه AC شدن؟؟لطفا جواب بدید
دوستان اول مطلبو کامل بخونید بعد نظر بذارید. از متن واضحه که شرکت کننده یعنی حداقل یه AC داره
وقتی ۸۱ درصد ۲۲ نفره یعنی کسایی که حداقل یه AC داشتند حدود ۲۸ نفره پس حدود ۴۸ درصد ثبت نام کننده ها طبق تعریف شرکت کردند نه ۷۵ درصد
پاسخ:
منظور ها بد برداشت شد این وسط از لحاظ تعداد و اینا:)
کلن این آزمون هدفش بیشتر تست تونایی های خودتون بود تا رقابت ولی دوستان جنبه رقابت براشون مهم تر بوده مثل این که :دی
و این درصد ها هم برای این که وضعیت کلی دستتون بیاد کافیه، و گرنه عدد توی این آزمون اون قدر اطلاعات منتقل نمی کنه :)

خوب اینم که بدونیم نسبت به بقیه کجاییم خوبه دیگه!
آمارهای این آزمون و قبلیش تو inoi نشون میده ظاهرا حدود ۲۰-۳۰ نفر هستند که درست و حسابی برنامه نویسی
جاج رو باز نمیذارین؟؟
نمیتونم چیزی سابمیت کنم
سلام.
من دیشب هم ثبت نام کردم و امروز صبح هم زنگ گذاشتم ولی من و زنگ از پس خواب برنیومدیم!
هرچند سوالات خوبی بود.
با توجه به نزدیکی ماه رمضون فکر کنم زمان آزمون ها شب باشه که دیگه خواب موندن معنا نداره! انشالله
پاسخ:
سلام
هدف ما این است که آزمون هر چه بیشتر به مرحله 3 نزدیک باشد و شما میزان توانی خود را در موقعیت مشابه بسنجید :)
کسانی بودند که سر مرحله سه هم دیر رسیدند و نتیجه نگرفته اند!
man etela resani nashodam :( ye ideiii nemishe shoma ham mese cf nazdike contest ha email bezanid be adamaii ke tuie judge sabte nam kardan ???
پاسخ:
ایده زیبایست
برای آزمون های بعدی در صورت مناسب بودن بستر آن را به کار خواهیم گرفت :)
دوستانی که اندروید دارن نرم افزار rss reader رو نصب کنند و این سایت رو توش وارد کنند تا از اخبار با خبر شن. )از طریق ناتیفیکیشن(
کلا rss چیژ خوبیه سعی کنید استفاده ازش رو یاد بگیرید.
جاج رو نمیشه باز کنید لطفا؟
پاسخ:
داره باز میشه :دی
یک کم خسته بود گذاشتیم استراحت کنه :دی

حس نمیکنید کلا ۳۰۰ نفر احتمال ممکنه بدن مرحله ۲ قبول شن بعد کلا ۸۰ نفر قبول میشن
فک نمیکنم ۶۰ نفر شرکت کننده از اینا کم باشه. اونم وسط امتحانات
پاسخ:
مشکل اول این بود تعداد قابل قبولی در این آزمون ثبت نام کرده بودند ولی شرکت نکرده اند :)
و با این حال تعداد ثبت نامی ها تقریبن نصف آزمونی بود که در سایت خود کمیته بود.
و همچنین دوستانی هستند که امسال قبول نشده اند و خوب است این آزمون را شرکت کنند که بتوانند برای سال بعد تمرین کنند :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی