المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

پاسخ های روز دوم دوره‌ی 22

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ

سلام بچه های عزیز

این روزا خیلی کار داریم ، البته خوشبختانه امتحانات تموم شد ولی مشغول کار های مرحله 3 هستیم کمتر میتونیم سوال بذاریم.

ولی ایشالا جمعه یک آزمون خوب خواهیم داشت .


با تلاش سبحان میریوسفی پاسخ های دوره ‌ی 22  المپیاد کامپیوتر روز دوم نیز آماده شد .


نظرات  (۷)

اولین نظر!!!!! :دی
دستتون درد نکنه ... :)
پاسخ:
;)
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۳ ؟!!!!!؟؟؟؟!!!!
ببخشید اگه درگیر یه سوال بودیم بعدهر کاری کردیم حل نشد چی کنیم؟!!!!؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ:
میل بزنید راهنمایی کنم
@veziev
از یکی از اساتید شنیدم(البته ایشون از یکی از مسئولین مرحله ی 2 پرسیدن). 
@doost
شرمنده واقعاً! من اصل سؤال رو خدمتتون عرض می کنم، اینطوری فکر کنم منظورمو راحتتر می تونم بیان کنم (البته با اون کد)
اعداد 1تا27167 را در یک ردیف نوشتیم با شروع از یک از سمت چپ به راست. برای هر i اگر قدر مطلقi-27167 عددی اول باشد i را خط میزنیم. تعداد خط خورده ها؟ با اون کد و با یه for خیلی ساده میشه برنامه شو نوشت ولی غلط جواب میده در صورتی که با کد تعداد اولی که خودم نوشته بودم همین کده درست جواب میده. منظورم کلاً این بود!
ممنونم ، مر30.
salam

@sepide
in code dige doros kar mikone. va tosh Erutosten ham daghighan hamon tori zadam ke dafeye ghabl zade bodam baraye shoma. albate in dafe maxn=10^6 has.

http://paste.ubuntu.com/5758632/

khosh bashi
پاسخ:
سلام خوشحالم که این جو کمک اینجا وجود داره
یکی از اهداف اصلی ماهم این بوده که بچه های شهرستانی بتونن به سوالاشون برسن
با تشکر از شما
@Mr.Abid

ma ham khoshhalim ke hamchin weblog haye khoB doros mishan. ishallah ke ghabol shim va betonim bishtar komak konim :D
 
khosh bashin

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی