المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

بخش راه حل ها

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

سلام
به درخواست دوستان برای آشنایی با راه حل های هم دیگر  بخش راه حل ها راه اندازی شده است.
برای این که کسانی که هنوز سوال ها رو حل نکردند، با معضلاتی که مطرح شد رو به رو نشوند ، برای دیدن این مطالب باید رمزی را وارد کنید که جواب سوال با فرض دلتا برابر 10753 می باشد. لطفن در این بخش لینک کد خود را که در یک pastebin قرار داده اید همراه با توضیحیاتی ارائه کنید. اگر توضیح شما کامل و به صورت فایلی با فرمت docx  باشد به عنوان یکی از راه حل های اصلی با نام شما قرار داده خواهد شد.

>در صورتی که در حل سوال واقعن مشکلی دارید ، کار هایی که تا کنون کرده اید و کد هایی که زده اید رو زیر راه حل همان سوال به صورت خصوصی قرار دهید تا در صورتی که به این نتیجه برسیم که شما واقعن روی این سوال وقت گذاشتیم رمز عبود به شما داده شود.

در ضمن لطفن ایمیل خودتان را وارد کنید تا امکان برقراری ارتباط با شما باشد و اگر ببینم این اتفاق نمی افتد نظرات را صرفن برای اعضای بیان(که عضویت در آن برای همه آزاد است و زیر یک دقیقه طول می کشد.) ممکن می کنیم تا این مورد کمتر فراموش شود.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
آرش

نظرات  (۱۲)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۳ رضا علیدوست دولت آبادی
با سلام مطمنید که پسکد ها درست اند چون من میزنم اما نمیرن
پاسخ:
سلام
حق با شماست.
در سوال یک اشتباهی عجیب غریب رخ داد که باعث شد اینگونه شود.
اصلاح شد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.
من با دلتای ۲۶۷۲۹ برای سوال ۱ جواب **** بدست آوردم و جاج هم درست برگردوند.
با دلتای ۱۰۷۵۳ جوابو بدست آوردم ولی هی میگه غلطه.
پاسخ:
سلام
عذر خواهی می کنم ، در سوال یک با سامانه اختلافی وجود داشت  که باعث شد اینگونه شود.
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۸ رضا علیدوست دولت آبادی
مشکل من هم دقیقا عین مشکل علی مهدی هستش

برای سوال ۱ حل شد. دوستان حواستون باشه عددهارو انگلیسی وارد کنید.
میگم این فابل docx رو کجا آپلود کنیم خوبه؟؟؟؟
پاسخ:
فرقی نمی کنه
اگر روی بیان باکس باشه که چه بهتر :)
سلام
یه کامنت خصوصی گذاشتم چک کنید لطفا
سلام
یه کامنت خصوصی گذاشتم چک کنید لطفا
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹ حمید رضا هدایتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خواهش میکنم رسیدگی کنید من سوال 11 رو حل کردم هی میگه غلطه!!! من میگم که ** *** *** ** *** *** ***** ** ***** ** * ******* ** ***** ** **** **** 


*********************************

۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ حمید رضا هدایتی
من دچار همون معظلاتی که گفته بودین شدم :) ببخشید
پاسخ:
:)
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱ حمید رضا هدایتی
حالا درست شد ولی بازم رانگ میده باید اول مد 1299827 بگیریم توی سوال 11 یا نه؟!

پاسخ:
نه، همون مد دلتا کافی است
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۲ حمید رضا هدایتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من دیگه با دو نفر دیگه هم چک کردم این کد 11 حتما درسته !!!

************************************************
پاسخ:
جاج 11  مشکلی نداره و دوستان هم نمره این سوال را گرفته اند.
به نظر میاد قسمتی از راه حل شما اشکال دارد، راهتان  را به صورت خصوصی قرار دهید تا بررسی شود.
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۶ احسان پورسعید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقا این سوال ۱۱ رو یه چکی بکنید! من مطمینم درسته دیگه!‌

اینم کدم : *******************
پاسخ:
شما هم راه حلتان را مانند جناب هدایتی به صورت خصوصی قرار دهید تا مشکل دقیقتان را بهتان بگویم.به نظر می رسد شما دو نفر در راه حلتان یک فرض اشتباه کرده اید.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.