المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

پاسخ‌ مرحله سوم دوره‌ی 22

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳ ب.ظ

سلام بچه‌ها


امیدوارم که اوضاع و احوالتون خوب باشه!

خبر خوبی که عرفان داده بود، فعال‌تر شدن سایت با حضور پررنگ‌تر نویسندگان هست!

من نیز از این پس تلاش می‌کنم که مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار بدم ...


برای شروع فایل پاسخ مرحله سوم سال 91 رو اینجا قرار دادم که به کمک علیرضا فرهادی تهیه شده است.


دریافت راه‌حل

نظرات  (۱۴)

mamnoon vali kash in khabare khub afzayesh e zarfiate m3 bood :D
دست شما درد نکنه ... :)
baz ham tashakor
vali ye soali baram pish oomad
chera az rooze 3vom shoroo kardin? :D
سلام خیلی ممنون

خوشحالیم که استاد عابدی اضافی شدن
بازم ممنون
آقا این پس زمینه جدیده خیییییله قشنگه !

بزارین یه مدت بمونه خدایی!
salam
az in ke in ghad baraye komak be ma say o talash mikonid va darid goroheton ro bozorg tar mikonid kheyli kheyli mamnon
khosh bashin
سلام
میشه لطفا هر کسی یه اطلاعات نسبی داره به من بگه که اگه الان حلی نت ثبت نام کنم، ثبت نام درست انجام میشه یا نه
ثبت نامش هنوز بازه در حالی که گفته بودن تا 3 خرداد مهلت داره
لطفا زود تند سریع جواب بدید(به قول آقای عرفان عبدی)
پاسخ:
من کی این اصطلاح رو به کار بردم؟
ببخشید
جوب زدم
این رو یکی از طراحای یکی از امتحانات آزمایی مرحله 3 توی یه سوالاش که اردرش خیلی بد بود استفاده کرده بود
ولی من چون یه مدته بیشتر دارم سوالای شما رو حل میکنم فکر کردم اون رو شما گفتید
به هر حال ما که ثبت نام کردیم
بقیش با خدا
بیصبرانه منتظر سوال 12 هم هستیم
یه سوال
چه جوری میتونیم توی کدفورسز، سوالاتی که مثلا dfs دارند رو پیدا کنیم؟
وقتی توی بخش سرچش می سرچیم، توی بلاگ ها سرچ می کنه.
@ amin

بعد از tag  هرچی دنبالشی بزن تا بیاره
@ S.Ged و @1
خیلی ممنون
لطفا اگه ممکنه آموزش  
bitmasks رو هم بذارید
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی