المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

نتایج مرحله 2

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ


سلام بچه ها

 

بالاخره انتظار به پایان رسید و نتایج مرحله 2 هم اومد ، ضمن تبریک به دوستانی که قبول شدند برای دوستانی که قبول نشدند هم اونایی که دوم بودند که یک سال دیگه وقت دارند و اونایی هم که سوم آرزوی توفیق در باقی مراحل زندگی رو داریم  و اینکه بزودی این روز ها میگذره و ایشالا همتون تو دانشگاه دوباره جمع میشید ، و الان که دارم این هارو مینویسم دقیقا یاد 6 سال پیش و همین حرفها که به دوستام زده میشد و الان دوباره پیش هم و مثل همیم میفتم .

 

نظرات  (۲۰)

همه چی آروم 
من چقد خوشحالم 
الان اگه یکی ریاضی و کامپ قبول شده باشه اسمش تو این لیسته ؟لیست ریاضیه؟ تو هیچپکدوم؟ تو دوتاش؟
راهنمایی کنید.
آقای عبدی لطفا راهنمایی کنید!
@ bandeye khoda
age olaviat e avalesh riazi boode inja nist
vali age com boode injast :D
من سرجلسه بهشون گفتم که کاغذ اولویتو بگیرید ولی گفتن اگه قبول شدی اونوقت ازت مییگریم.مگه شمارو سرجلسه گرفتن؟؟؟؟؟
@بنده خدا
یکی از دوستای من که جفتشو قبول شده بود ، زنگ زدن ازش پرسیدن که اولویتت چیه ;)
@ٍemad
kheili mamnoon.
pas yani hich kodoom ghabool nashodam  :( :( :( :( :( :( :( :(
اعتراض بزن حتما ... :)
قبولی ایشالا ;)
ممنون.خدا کنه لااقل ریاضی قبول شم !

mishe nomrehatno bgin kaf bfahmim hududi chand bude?

 به همه کسایى که قبول شدن 
به نظر شما پاسخ تشریحی inoi برا م٢ خوبه؟؟؟
پاسخ:
بله
in file chera doros baz nemishe???

پس اولا چی میشن ؟ نتایج اونا رو کی میزنن ؟
سلام
خیلی ممنون بابت جواب های مرحله سوم دوره های 21 و 22.
امکانش هست جواب مرحله سوم دوره ی 20 رو هم بذارید؟
tabrik aqa reza tabrik
:X
من روز اول 13 نمره از 20 گرفتم !
روزه دوم 70 نمره نوشتم !
با این نمره ها قبول شدم 
نتایج اولا رو نمیدن؟(تستی رو)
ببخشید تا قبل از م3 دیگه امتحان نمیذارین؟
@ رضا...!!! :

آقا رضا شرمنده هستیم یک سوال می پرسم احیانن شما رضا سلطانی نیستی... ؟؟؟

اگر هستی یا نیستی حتما بگو چون کار دارم

مرسی
حالا بعد از م۳ کف م۲ میاد . لذا شما سعیتون رو مستقل از نمرات م۲ بکنید.
آقای عبدی آیا الگوریتم های نظریه اعداد و گراف رو باید بخونیم یا نه؟
ممنون میشم اگه جواب بدین.
پاسخ:
هرچی تو سایت inoi نوشته شده رو بخونید کافیه و سوال های سالای پیش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی