المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

مرحله سوم

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۵ ب.ظ

سلام بچه ها


خیلی دوس داشتم مثله سال قبل بیشتر سوال براتون بذارم ولی امتحانای دانشگاس و زیاد وقت نمیکنم 

تعداد زیادی از بچه ها راجع به کتاب از من پرسیدند که اگه اینو بخونیم کافیه ؟

در جواب این سوال باید بگم که این کتاب مقدمه ایه برای مرحله 3 و برای آشناییه شماس و هرگز اینطوری نیست که کسی که این کتاب رو کامل بلد باشه مرحله سوم رو فول شه 


حتما از سایت inoi.ir سوال های سال های پیش مخصوصا دو سال اخیر مخصوصا سال اخیر رو نگاه کنید و سعی کنید همشو حل کنید 

آزمون خوبی براتون آرزو میکنم ، ان شا الله موفق باشید 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
عرفان عبدی

المپیاد کامپیوتر

نظرات  (۱۷)

یعنی اون آزمونی هم که گفتید میگیرید پر؟
میشه بگین چه کتابی هست که هم کامل باشه هم خوب باشه ؟
سلام .میشه لطفا کد های مرحله 3 پارسال رو بزارین؟
salam
mamnoon az zahamatetoon.
چه جوری میشه فهمید کف چند بوده؟
آقا پروژه اویلر رو چه کنیم :(
سلام.  من رفتم تهران کارناممو گرفتم 133.5 شدم.  می دونم که با کف کمتر از 3 درصد اختلاف دارم. دو تا از سوالارو اعتراض زدم.  برام خیلی بد صحیح کرده بودن.  تورو خدا بگید چی کنم؟  به اعتراض کتبی رسیدگی.میشه؟  الان تهرانم و باشگاه هم رفتم.ولی فقط تونستم اعتراض کتبی بزنم.کمکم کنید کلی کدزدم
سلام.  من رفتم تهران کارناممو گرفتم 143 شدم.  می دونم که با کف کمتر از 1 درصد اختلاف دارم. یکی از سوالارو اعتراض زدم.  برام خیلی بد صحیح کرده بودن.  تورو خدا بگید چه کنم؟  به اعتراض کتبی رسیدگی میشه؟  الان تهرانم و باشگاه هم رفتم.ولی فقط تونستم اعتراض کتبی بزنم.کمکم کنیدلطفا

اره.منم ۲۵۰ زدم ولی قبول نشدم.بابا یکم بس کنین دیگه.م۲ هم تموم شد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام به همه...
یادمه وقتی از جلسه اومدم بیرون(مرحله 2...روز اول)
بچه ها گفتند چه کردی؟؟گفتم نمیدونم...همه گفتن حتما *******
بعد که جوابا رو دیدم و درصدمو حساب کردم شد پنجاه و خورده ای...
روز دوم از اونم بدتر شد...اومدم بیرون...بچه ها گفتند چه کردی...گفتم حدود 120 نمره نوشتم ولی اگه 50 به بالا بهم نمره بدن راضیم...چون میدونستم با 50 هم قبول میشم...
بعد اومدم سایتا و انجمنا رو دیدم...همه میگفتن روز دوم بالای 150 نوشتن...پسره اموده بود میگفت 200 نمره رو کامل نوشته و روز اولم حدود 80 تا زده...آخرش چی شد؟؟(بخدا هیچ کدومشون قبول نشدن.)
من با این روند آشنایی داشتم و هیچ وقت از حرفاشون نترسیدم به جز مرحله ی اول که یه مقدار استرس گرفتم...
اما خیلی ها رو دیدم که رو این حرفا مرحله 3 رو بیخیال شدن و اما مرحله 2 قبول شدن و بعدا دودستی میزدن تو سرشون...
خیلیا رو دیدم که رو حساب این حرفا قبل امتحان استرس گرفتن و آزمونو خراب کردن...
اینو گفتم که آخرش اینو بگم:
اونایی که میان تو این سایتا و کامنت میزارن و روحیه ی بچه ها رو بی دلیل خراب می کنن یادشون باشه که یه پلی هست،بهش میگن پل ثرات...
اون جا باید جواب پس بدن...حواستونو خوب جمع کنید...
به هر حال دیگه همه چی تموم شده و برای همه اونایی که قبول نشدن آرزوی موفقیت میکنم...ان شاءالله سالهای آینده در زندگیشون موفق میشن.
همگی موفق باشید.
آقا اینکه یکی بره تو یه سایتی، عمدا یا الکی کامنتی بزاره که خوندن اون باعث تضعیف روحیه دیگران میشه که گناه نیست ! شما یا هر کس دیگه ای عقل دارید و اختیار موس و کیبورد کامپیوترتون و چشمتون دست خودتونه. حالا دیگه خوندن اون کامنته که باعث تضعیف روحیه میشه. پس اگه ناراحتتون میکنه میتونید نخونید همه چیز رو .
از طرفی وقتی شما ایمان دارید که طرف دروغ گفته که خوب امتحان داده این چیزا تاثیری تو روحیه تون نمیذاره و اگه روی شما تاثیر گذاشته، پس باور ندارید که دروغ میگه. وقتی باور ندارید کسی دروغ میگه پس شاید هم دروغ نگفته و اینقدر تو متهم کردن دیگران قاطع نباشید :دی
در ضمن اون پل صراط هست نه ثرات
سلام.
@3 نفر بالایی:
این که این عمل گناهه یا نه رو واقعاً تشخیص راحتی نیست ولی «الاعمال بالنیّات». اگه نویسنده به قصد تضعیف روحیه نوشته باشه باید گفت که همون طوری که ضربه زدن به بدن آدم یه حق به گردن ضارب هست، ضربه زدن به روح آدم هم یه حق به گردن ضارب هست؛ هرچند مضروب بتونه ضربه رو تا حدودی دفع کنه چون که «الاعمال بالنیّات». و در ضمن «و مثقال ذرة شرّاً یره» پس حواسمون باشه چی میگیم و چی مینویسیم و چه رفتاری داریم.
در همین زمینه که جنبه معنایی یه چیز مهم تر از جنبه ظاهریش هست مولانا گفته:

ما برون را ننگریم و قال را  /  ما درون را بنگریم و حال را


۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸ ندای معنویت
چه فضای معنوی‌ای شده!
همه با هم:
«اللهم کن لولیّک الحجه بن الحسن... صلواتک علیه و علی آبائه...»
سلام میشه سوالای مرحله سه امسالو بررسی کنید ؟ 
البته اگه بهشون دسترسی دارین 
چرا وبلاگا و سایتها بعد از مرحله سه تا حالا همشون پوکیدن ؟ هم اینجا هم شاز ... 
سلام
کارو شروع نمی کنید ؟
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی