المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

مرحله دو و سه

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ

سلام بچه های عزیز :)

امیدوارم روز اول مرحله دورو خوب داده باشید :) و فردا هم برید و  نتیجه تلاش هاتونو ببینید و بهترین نتیجه با توجه به کار هایی که کردین رو به دست بیاورید .


المپیاد هم یکی از بینهایت موفقیت هاییه که میشه کسب کرد و هدف نهایی زندگی ما نیست ، یک چیزی که من بعد از گذشت از 7 سال از المپیادم ( اااا چقدر پیر شدم :(‌ ) بهش رسیدم اینه که کسی که بخواد موفق باشه و کسی که خفنه !! با چند تا چاله چوله تو زندگیش مسیر خفن بودنش عوض نمیشه ، چرا که اون خفنه !!! و با یک شکست خفونیتش تموم نمیشه بلکه قوی بودن مثل یک پس زمینه تو کل زندگی اون شخص هست گرچه بعضی وقتا کمرنگ میشه . این حرفارو زدم چون شماهایی که المپیاد میخونید اکثرتون بهترین های مدرستون ، شهرتون و ایران از لحاظ هوشی هستید و شمایید که باید آینده ایران رو بسازید پس اگه اینجا شکست خوردین نا امید نشین و ادامه بدین .


یک مژده هم براتون دارم کتابی به اسم تفکر الگوریتمی و برنامه نویسی نوشتم که در نوشتن این کتاب افراد بسیاری هم کمکم کردند از جمله آقایان جواد عابدی ، سید حامد ولیزاده  و تعدادی از بچه های دوره 23 المپیاد کشوری کامپیوتر و ... که از همگی اونها تشکر میکنم 

خداروشکر این کتاب آماده است  و توسط انتشارات خوشخوان در حال چاپه و احتمالا به روزهای نهایی نمایشگاه کتاب امسال میرسه ، این کتاب هم برای مرحله دو خوبه ( که از شماها گذشت دیگه )‌ و مخصوصا برای مرحله سه :)

پ.ن. کتاب بالاخره به نمایشگاه رسید :)



نظرات  (۵۵)

کلید نمیزارید؟
پاسخ:
فکر کن روز اولو خوب دادی اصلا دنبال این نباش چیکار کردی 
ایشالا فردا کلید توسط کمیته منتشر میشه
حالا نمیشه شما زودتر کلید بزارید؟
خیلی ممنون میشم اگه بتونید!
سلام
این کتاب خوندن داره!!!

دوست عزیز "yeki":
اگه می خوای امتحان فردات رو خوب بدی، دنبال کلید نگرد

موفق باشید
یا علی
امتحان بدی نبود از نظر من 
خدا فردا رو بخیر کنه !
salam.
agha be nazare man emsal kheili sakht tar az parsal bood.
chan ta zadid?
پاسخ:
هر گونه بحثی رو بذارید برای فردا!!! فعلا برید استراحت کنید و آماده بشید برای آزمون فردا.
من یه سوال داشتم !
من تقریبا خیلی کم نوشتم ! میشه راهنماییم کنید ؟ توی این فرصت تمرین کنم خوبه ؟
پاسخ:
نه اصلا هیچی نخون
یکم شادی کن و زود بخواب
آقا من 5 سالمه، فقط یک نزده دارم، بقیه همه درسته، به نظرتون قبول میشم؟! :دی
(چون شاززز بسته بود این جا نوشتم دیگه! :دی)
پاسخ:
نه متاسفانه
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۵۲ آرش پوردامغانی
سلام
با تشکر بابت چاپ کتاب
از ما که گذشته ، ولی قیمت کتاب مناسبه؟ کتاب های جدید آقای علی پور که خیلی گرونن.
و موضوع کتاب چه جوریه ؟ توی مایه های کریتیوه ؟ یا معماهای الگوریتمی ؟
پاسخ:
سلام آرش گل

کنکور خوبه ؟ هنوز دلت با المپیاده ها ;)
آره قیمتش خیلی خوبه مباحثشم یه سبک جدیده 
خیلی ممنون بابت پست
احساس میکنم ادبیاتتون یکم تغییر کرده آقای عبدی!
فقط این کتاب تا چندم فکر میکنید به نمایشگاه برسه؟
پاسخ:
:))
ادبیات منو از کجا دیدین ؟ 

ایشالا وزارت ارشاد مجوز هر وقت بده میرسه 
خوب امیدوارم به وسطای هفته آینده برسه که سرم بی کلاه نمونه بتونم بگیرم
همینطور دوست دارم خودتون هم تو غرفه باشید که با امضای خودتون بگیرم ;) (خدایی باحال نیست یکی به آدم بگه با امضای خودت کتابتو میخوام! خدا نصیب ما بکنه :دی)
هستید دیگه؟
آقا من امروز سررم درد می کرد نمره تستیم بین 29 تا 34 درصد شد 
من مرحله یکم هم خوب دادم جز 50 نفر اول کشور شدم من فکر می کنید اگه نمرمو جبران کنم فردا و جز 500 تا نشم اعتراض کنم برگم تصحیح بشه؟
پاسخ:
احتیاج به اعتراض نیست شما فرداتو خوب بده ایشالا قبول میشی

چند سال پیش یکی بود روز اولشو بد داده بود میخواست روز دومو نده بهش کلی روحیه دادن ملت که برو شرکت کنو اینا ، اون آدم همون سال طلا یک شد ;)
خدا وکیلی امتحانش خیلی سخت‌تر از سال پیش و م‌۱ بود و به قول شاززز فک نکنم فاصله زیادی بین ۵۰۰ نفر باشه. راستی من شنیدم کف پارسال ۳۷ دزصد (شایدم ۲۷ درصد)‌ بوده؛‌ زیاد نگران نباشید. صرفا جهت روحیه دهی :))
مبارکه :)
کتاب باحالی به نظر میاد !! تبریک میگم :)
تبریـــــــــــــک! علل حساب میشه گف چقد خوشگله:)
ایشاا... مرحله 2 قبول شیم بتونیم ازش فیض ببریم!
امسال روز اول و دوم به نظرتون سخت بود یا آسون ؟
سلام . نمرم بین 135 تا 145 میشه از 300
بخونم برای مرحله سه ؟
احتمال قبولیم هست ؟
آقا رفتم سر آزمون با نا امیدی هرچه تمام تر ولی 150 نمره نوشتم وبعد که با بچه ها تصحیح کردیم شدم 90 روز اول هم 34 %  آیا همچنان امیدی هست یا برم وست بخونم سال بعد

نمرم تقریبا از ۳۰۰ شد ۱۱۳ امیدی هست بشینم واسه مرحله سه بخونم یا برم دنبال کنکور؟       
سلام
بک گراندتون آبی شده یا مانیتور من خرابه ؟!
مرحله سه رو شروع نمی کنید :)
میشه یه توضیحی هم در مورد مرحله دوی امسال بدید که کلا سخت بود یا نه

ممنون
salam
aghaye abdi mishe ye negah be soale 14 code 1 ra ye negah bokonid?
be nazare man 0  mishe chon hadeaghal bayad yek harekat ra anjam bedim.
ba tashakor.
کارتون قابل تقدیره آقای عبدی عزیز.
سلام مثل سال پیش امسال هم برنامه‌ای واسه مرحله ۳ دارید؟ ممنون
۱۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۵۱ یه سومی دیگه...
کامنت دوست سومی رو جواب بدید لطفا!
با نمره ی حول 115 اینا از 300 تا چه حد امید به قبولی مون داشته باشیم؟!
پاسخ:
صحبت درباره کف قبولی واقعا سخته. چون در سالهای مختلف فرق داشته.
صرفا می‌تونیم حدس خودمون رو بگیم که برگرفته از اطلاعیه که شنیدیم که حدود 115 تا 130 است.
اقای عبدی شما صحبتی ندارین در مورد مرحله دو؟
سلام
آقا من نمرم بالای 150 میشه
قبول میشم یا نه ؟
پاسخ:
علیک سلام
اگه واقعا 150 نمره رو بگیری احتمال قبولی بالایی داری!
ممکنه کف از 130 بیاد بالاتر ؟
پاسخ:
آره ممکنه. احتمالش کمه ولی خب ممکنه!
برای م3 شروع نمی کنید ؟

من 45 نمره تستی و 110 نمره تشریحی یه 30 نمره دری وری جدا ازون 110 نمره!110 نمررو هم خودم حس میکنم یجاهاییشو خوب نوشتم و یجاهاییشو بد!البته یعنی درست نوشتم اما یجایی بود تو اثبات پایه استقرا برای دو الف که من دیدم بخوام توضیح بدم و تمام حالات رو کامل توضیح بدم که چرا این درسته و حالت دیگری نداریم کل برگه و کل وقت امتحان رو میگیره و کلا حالت بندی کردم و گفتم درین حالات فلان وزنه نیم گرمی است و کلا برا همین حس خوبی نسبت به این 20 نمره نوشتنم ندارم!
آقا من یچیزی فهمیدم الان. اون پایه استقرا رو من جوب زدم تو اثباتش. یه استقرا خودش و پایش درست باشه اما اثبات پایه جوب داشته باشه چقدر نمره کم میشه؟مثلا از 20 باشه؟
به نظرتون با 135 از 300 اصلا امیدی هست؟البته من فکر کنم یه 5 6 نمره ازون سوالی که بالا گفتم بگیرم بیا رو 140. بعد اگر یه نفر با 135 بیاد مرحله 3 اونجا چقدر باید جواب بده تقریبا از 200؟
به نظرتون با 135 از 300 اصلا امیدی هست؟البته من فکر کنم یه 5 6 نمره ازون سوالی که بالا گفتم بگیرم بیا رو 140. بعد اگر یه نفر با 135 بیاد مرحله 3 اونجا چقدر باید جواب بده تقریبا از 200؟
سلام

لطفا کداتونو ایندنت کنین آدم هیچی نمی فهمه ازشون :(
دو تا اینتر و اسپیس که مشکلی نداره !
پاسخ:
سلام 
کدای چیو ؟
کلا همه چیو !
البته از این به بعد لطفا !
کدایی که توی جزوه هاتون هست ، کدایی که به عنوان جواب گذاشتید
سلام.
آقای عابدی بازم شما دست به کار شید لطفن و یه توضیحی در مورد این برهه ی حساس (!) بدید لطفا و بگید که دور و ور چند باشیم مرحله 3 بخونیم !

با تشکــر
پاسخ:
علیک سلام

عدد گفتن برای کف کار سختیه ولی خب به هر حال این فرصتیه که خوبه ازش استفاده کنید. برای کسانی که سال دوم هستند و نمرات امتحان امسالشون تاثیری در مرحله دو نداره زمان خوبیه که برای برنامه‌نویسی وقت بذارن ولی برای سال سومی‌ها توصیه می‌کنم حواسشون رو بیشتر روی امتحانات نهایی‌شون بذارن و در وهله‌ی دوم بشینن پای برنامه‌نویسی.

فکر کنم کمیته قراره بعد از مشخص شدن کسایی که تستی‌شون قبول شده یه اعلام عمومی بکنه تا کسایی که برگه‌شون تصحیح نمیشه زودتر متوجه بشن.
کتاب وارد نمایشگاه شده آیا ؟
پاسخ:
نه متاسفانه هنوز وزارت ارشاد اجازه نداده

سلام 
ببخشید یه سوال داشتم یه سری افراد اومدن تو شازززو inoi کامنت زدن که
اگه کسی جواب سوالو بیرون مستطیل نوشته باشه تصحیح نمیشه.
ایا واقعا تصحیح نمیشه
پاسخ:
علیک سلام

برگه‌هایی که به مصحح‌ها داده میشه دقیقا شامل همون مستطیل هست و بقیه جاها اصلا توی کپی‌ای که به مصحح‌ها داده میشه نیست. ولی یادمه پارسال هیچ‌کس نمره‌ای بابت تصحیح نشدن قسمت‌های خارج مستطیل از دست نداد. پس شما هم خیال‌تون راحت باشه بابت این موضوع.

به هر حال اگه مصححی ببینه یه قسمتی از راه‌حل توی کپی نیفتاده برگه‌ی اصلی رو بهش میدن تا نمره‌ای از کسی کم نشه.
chera hich ja hich faaliati nis ?? kasi nemikhad contest e shebhe m3  begire ?? :? ltfaan age jaii hast elam konid :(((
سلام .
یه سوال :
امید ریاضی چیه ؟
یه ایده هست ؟
میشه توضیح بدین .
ممنون.
@&

برو توی گوگل سرچ کن توی چند تا سایت خوب گفته
@حسین

ممنون!
من الآن یه سوال دارم

" چرا همه ی سایت های المپیاد کامپیوتر توی فعالیتشونو متوقف کردن (تو ایران ) )
چون دنبال درس و کار و زندگیشونند...
سلام
ببخشید من یه خواهشی داشتم
میتونید این کتابو یه جا فروش اینترنتیشو بزارید یا اصن شماره حساب بدین براتون پولشو بفرستیم ارسال کنید
البته این یه خواهشه تو رو خدا به چشم بد بهش نگاه نکنید اگه این کارو بکنید ممنونتون میشم
پاسخ:
سلام من صرفا کتاب رو نوشتم و مسولیت فروشش با انتشاراته 
سلام
میگم این کتابتون برای ما شهرستانی ها که نمیتونیم بیایم نمایشگاه چجوری قابل تهیه کردنه؟
خیلی نیازش داریم برای مرحله 3 خو...
پاسخ:
با انتشارات خوشخوان تماس بگیرید
سلام. اقای عبدی به نظرتون. چقدر. احتمال داره کف بالای 45 نمره از 100 باشه؟
سلام. آقای عبدی اگه با انشارات خوشخوان هماهنگ کنین واسه ما شهرستانیا هم کتاب رو بفرستین ( با هزینه خودمون ) واقعا ممنونتون میشیم و دعاتون میکنیم. (تازه اینجوری میتونین کتابم برامون امضا کنین!)
آخه متاسفانه کتابتون هنوز توی خود سایت خوشخوان هم نیومده که ما باهاشون تماس بگیریم. اگه هدفتون از انتشار این کتاب کمک به ما المپیادیاست (مخصوصا شهرستانیا) خواهشا این همت رو بکنین. ممنون
@Jepeto سایت خوشخوان برا فروش گذاشت.
سلام
می شه اینجا مثل پارسال دوباره فعال شه برای مرحله 3؟
برنامه ای برای امسال دارید آیا؟
اقا تو نمایشگاه که نبود):
پاسخ:
روز آخر رسید
یاااااااافتـــــــــمممممم....
بالاخره کتابتونو خریدم...
هیییییییییییییییییی...:))))))))))))))
چقد باحالــــــه..
هوراااااا..
دوستان کسی تونست از خوشخوان اینترنتی بگیره؟
من پولو اینترنتی پرداخت کردم ولی هیچ خبری نشد
نه زنگی نه کتاب فرستادنی
اصلن بعد از پرداخت اینترنتی به سایت هم ارجاع داده نشدم
اصلن نمیدونم درخواست ثبت شده یا نه!
پیام هم که میدم جواب نمیدن
من اول اینترنتی خریدم...
پولو که واریز کردم از خوشخوان زنگیدن گفتن ما پیک رایگان نداریم به اینجا سفارش بده:
02166400030
اینجا هم همون شبش برام آورد:)
سلام.
من یه انتقاد از کتابتون داشتم : سطحش پایین تر از مرحله سه است (البته من اینطور فکر می کنم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی