المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال 18

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۳ ب.ظ

Hi !

چطورید؟ چه خبر؟ امتحانات خوش می گذره؟

قسمت ثبت نام یه مشکل کوچیک داشت که برطرف شد و دوباره می تونید ثبت نام کنید فقط حتماً پوشه spam رو هم چک کنید.

من هم سعی می کنم هر چند روز یه بار براتون یه سوال آماده کنم. این هم از اولین سوال:

دانلود سوال 18

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۱
محمد امین خشخاشی مقدم

نظرات  (۲۰)

salam.
ba tashakor.
emtehana ke fogholade khosh migzare!!!

سلام 
ببخشید میشه جواب مرحله 3 سال پیش رو هم برای دلتای حنا دختری در مزرعه بزارید
سلم . منیه کدی زدم که حدودا 13 دقیقه طول می کشه تا جواب بده . به نظرتون خوبه یا یکی دیگه بزنم ؟
سوال 18 روی جاج نرفته هنوز ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام. ببخشید دوباره کامنت می دم ! 
کدم کمتر طول کشید اگه میشه 2 تا کامنت بالا تر از اینو حذف کنید

جواب ********* میشه ؟
1100 ثانیه طول کشید
پاسخ:
جواب ها رو اینجا نذارید و از جاج استفاده کنید.
سعی کنید کدتون زیر 10 ثانیه جواب بده...
ااا اصلاح می کنم 110 ثانیه **
آقا میشه لینک سوال رو یه چک بکنین؟!
ممنون
الووووو کسی جواب منو تو کامنت دوم نمیده 
:(

سلام اقا من سوال 15 رو کلی وقت گذاشتم حل کردم الان میگه شما نمی توانید به این سوال پاسخ دهید
دلیلش چیه؟
میشه مشکلو رفع کنید لطفا؟
پاسخ:
سلام
قابلیت ثبت ایجاد شد
بشین شیمی بخون بچه
سلام

ممنون. میشه شما هم مثل آقای عبدی و عابدی ما رو توصیه کنین؟ :)
سلام.
ُواسه سوالِ 8 ، مطمئنید که فایلِ ورودی درسته؟ فک کنم تو فایلی که گذاشتن ، تو خط 6560 امی دو تا عدد هست(تو صورت سوال گفته هر خط 3 تا) و باعث میشه که یه جایی یه یال بین راسایی باشه که تو بازه ی 1 تا n نیستن! 

توی فایل سوال هشت من که با نوت پد باز می کنم توی هر خطش کلی عدده . مطمئنید درسته ؟
پاسخ:
سلام
با نوت پد پلاس پلاس باید باز کنید 
به خاطر اینکه این فایل ها در لینوکس تولید شده است نیو لاین آن نیو لاینی است که در نوتپد دیده نمیشود
سلام.
این دلتا و نحوه ی باقیمانده گرفتن چجوریه ؟
مثلن این چیزاییو که توی ضرب یا تقسیم چند تا عدد چجوری میشه باقیمانشو گرفت نسبت به یه عدد دیگه رو کجا نوشته ؟
سوال 16 و 17 کجان ؟
الووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
:(
کلا جواب منو نمیدین
O_o &

بگو عزیزم من جوابتو میدم :)))

باید بریم کمیته هی کامنت بدیم که جوابای م3 رو بزارن.

مرحله سه همیشه جاج داره ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام بله
مرحله 3 جاج داره امسال؟
خبرتون موثقه؟
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۴ konkoori e badbadkht
?in soalaye azmoone dovom kojan 
 ?bad oon vaght age in dovomie avalish kojaye   
D:
دیگه سوال نمیزارید؟
ما که دومیم از فرط بیکاری میریم معتاد میشیما!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی