المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال هفدهم

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ

سلام به تمامی المپیادی های خوب چه اونایی که الان اینو میخونن چه اونایی که سال بعدین و سال دیه اینو میخونن و غیره و ذلک


سوال 17 نیز براتون قرار میدم

دریافت سوال هفدهم

نظرات  (۲۱)

تشکر:)
یه سوال! منظور از این که در کامپیوتر های باشگاه از سیستم عامل ویندوز xp استفاده شده است این است که تمامی امکانات این ویندوز موجود می باشد؟
اعم از ماشین حساب!
پاسخ:
بله
KoKain : az tanha chizaie ke mishe estefade kard cmd va  barname haie ke bahashon mitoni code bezani baghie chizaro be soorate kamel bastan hata dokme start ham nadaran :D
ie soale nesbatan sakht baede ie soale nesbatan asun :D
zire 1 min mishe in soal ac she ?
پاسخ:
بله
agha judge soal 15 chi shod bazesh nemikonin? 

چرا سوال 17 جاج نداره؟
@ gaguli
are
too 7 8 saniye mishe

سلام!
حضور ایران در جام جهانی 2014 مبارک باد!!!!!!!!
ببخشید معلوم نشد بالاخره مرحله 3 judge داره یا نه؟
پاسخ:
داره ایشالا
من تو یک ثانیه نوشتم و فک کنم درسته
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۸ سید سبحان میریوسفی
با سلام به shaazzz.blogfa.com مراجعه کنید ! بابت شایعه پخش شده من از شما معذرت می خواهم . 
پاسخ:
سلام اشکال نداره ولی درست نیست این کارها
با سپاس آقای عبدی !!
خیلی از دوستان من جمله خودم مدیون زحمت های شما هستیم :)
پاسخ:
:) 
یعنی چی؟ یعنی این دیمیتری ارلف شوخی بود؟؟ چه شوخی بامزه ای!!!
اتفاقا خیلی هم شوخی جالبی بود !
من خودم مرحله3 دارم و فکر میکنم واقعا قشنگ بود و داشت قشنگ تر هم میشد.

دلیلی هم نداره که حق نویسندگی یا مسءولیت دورشون رو ازشون بگیرن.

اصن حیفه ! به نظرتون حیف نیست ؟! (اینجور که من اطلاع دارم این دو نفر خیلی میتونستن کمک کنن تو دوره یا شااززز یا هرجای دیگه )

salam aghaie abdi

darbarehie soal hevdahom:

algorithm man o(1000*tedad morababandiha) ast

ama nemidonam tedad moraba bandi ha chand ast

komak konid?

@ komak
na nemishe
in ham bakhshi az soale :D
kasi ba eteraz ghabool shode????
age ghabool shode bashim ta key behemun migan?


lotfn javab bdiiiiiiiiiiiiiiiin
پاسخ:
فردا صبح ان شا الله
کسی قبول شده تو اعتراض ها؟
اگه کسی قبول شده نمی گین بهش؟
بگین که اونایی هم که قبول نشدن بدونن
واقعا اعتراض ها رو چه جوری پی گیری کنیم؟!
از کجا بفهمیم چه کسایی با اعتراض قبول شدن؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی