المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال هفتم

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ب.ظ

سلام بچه های عزیز


سوال هفتم رو براتون گذاشتم ، قضیه حیاتیه تو این سوال ;) 


دریافت سوال هفتم


چون عده ی زیادی سوال کردند ، فرض کنید قدرت های یک تا پنجاه فقط باید ویژگی گفته شده را داشته باشد

نظرات  (۱۴)

سلام.من تعریف قدرت رو درست نفهمیدم.چون بعد از حالت j=50 یه جوری میشه دنباله.انگاری برعکس میشه.میشه بیشتر توضیح بدید
پاسخ:
  آره امین  درسته از 50 به بعد داره شرط تکراری میگه ، در واقع تا همون 50 فقط درست باشه واسه بقیشم کافیه
سلام

منظور از "یا" یعنی که یا فقط به 2 بخشپذیر باشه یا فقط به 5
یا اینکه به دست کم یکی از 2و  5 بخشپذیر باشه؟

ممنون
پاسخ:
همیشه معنی یا اینه که حداقل
ممنون بابت همه چی !

فقط 2تا سوال :
1. امتیاز این سوال چنده ؟!
2. از کی میتونیم سابمیت کتیم ؟! (چون الان تو بانک سوال judge نیست)
پاسخ:
سلام 20 امتیازشه
ایشالا فردا اضافی میشه


کى جزوه کامل میشه؟؟؟(کامل تر)
پاسخ:
در حال ویرایشه
salam.
mishe khahesh konam hamin emshab (hatta dirvaqt) be judge ezafe she ke ma majbur nashim farda on shim? (fizik sakhte!)
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۰ alirezajooooooooooon
nemidoonam man bad fahmidam ya na masalan baraye inke donbale 
?sabz basheh  ghodrate 100omi bayad yek basheh 
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۱ alirezajooooooooooon
manzooram 100 omin ozve donbale bood
پاسخ:
لزومی نداره
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۵ هویج فرنگی
فردا کانتسته الان؟
پاسخ:
نه گفتم که حمعه بعدیه از اول
سلام
لطف کنید یه نگاه هم به میل هاتون بندازین، شاید یه بنده خدایی رو درخواست اکانتشو ندیده باشین!!!!
in judge ye badi dare oonam in ke adam vaghti hanooz motmaen nist va bare avali ke javab migire vasvase mishe submit kone va ghalat mishe mikhore too halesl :-/
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۴ alirezajooooooooooon
masalan ghodrate 60 donbale == a41+a42+a43+...+a60 ya a41+a60
پاسخ:
میشه  a41+a42+a43+...+a60
واقعا کار هایی که در این مدت کردین فوق العاده بود .
دستتون درد نکنه. امیدوارم که بتونین این روند رو ادامه بدین!

نمی خوام توهینی کرده باشم،‌ولی واقعا سطح سوالات خیلی پایینه. یه کمی سخت تر بگیرید لطفا
پاسخ:
سوال هارو در سطح مرحله 3 داریم میدیم
شما به من یک میل بزن بهت سوال بدم در حد و اندازه ی خودت
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۸ محمد آقامیری
سلام کد من این گونه است ابتدا فرض میکنم دنباله n-2 تایی سبز را ساخته ایم سپس تعداد حالات ممکن برای n تایی را میشماریم 
باقی مانده جمع قدرت ها بر 10 را حساب میکنم و برای هر حالت حساب میکنم چند روش وچود دارد منتها من عدد جمع دو عدد i , 100-i+1 را یک عدد میگیرم اما تعداد روش های ساختن آن را ضرب میکنم:

اما جواب من اشتباه است!  این هم کدم : (نمیدونم چه کنم)
                   .......
......
...... // IN THE NAME OF ALLAH

#include<iostream>

using namespace std;

int main(){
    int b[10],c[10];
    for(int i=0;i<10;i++){
        c[i]=0;
        b[i]=0;
    }

    b[0]=1;
    b[2]=3;
    b[4]=1;

        for(int i=0;i<50 ;i++){
        c[0]=(b[0] + b[8]*3 +b[6] ) % 654321 ;
        c[2]=(b[2] + b[0]*3 +b[8] ) % 654321 ;
        c[4]=(b[0] + b[2]*3 + b[4] )% 654321 ;
        c[5]=(b[5] + b[4]*2 + b[2]*2)% 654321 ;
        c[6]=(b[5]*2 + b[4]*3 + b[2] + b[6] )% 654321 ;
        c[8]=(b[6]*3 + b[8] + b[5]*2 + b[4] )% 654321 ;

        for(int j=0;j<10;j++){
            b[j]=c[j];
            c[j]=0;
        }
 }
    int s=0;
    for(int i=0;i<10;i++){
        cout<<b[i]<<" ";
        s=s+b[i];
    }
    return s%654321;
 }

sss
sss
ss

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی