المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال هشتم

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

سلام دوستای عزیز ،


خب سوال هشتم هم رسید این سوال یک مقدار سبکش با مرحله 3 فرق داره ، ولی برای آموزش یک ایده ای این سوال رو تصمیم گرفتیم بذاریم ، و این سوال نسبتا هم سخت است اگر کسی حل نکرد نا امید نشه ، و اگرم کسی حل کرد فک نکنه میتونه سوال های مرحله 3 رو حتما حل کنه ...


قبل اینکه سوال رو بذارم بگم این سوال هم احتیاج به ورودی خواندن از فایل داره که سعی میکنم تا امشب جزوه آموزشی اونم اضافی کنم،



دریافت سوال

دریافت ورودی

نظرات  (۳۳)

آقا من عاشق داستان این شدم !
agha file in soal ro midid ?

ببخشید 3 تا سوال !

1. فایل ورودی رو کی میزارین ؟!
2. از کی میشه سابمیت کرد ؟!
3. امتیاز سوال چقدره ؟!
پاسخ:
تا یکم دیگه آپلود میکنم . از همون موقع هم میشه سابمیت کرد
من سوال 7 رو که سابمیت کردم ازم 10 امتیاز کم کرد!دو بار حسابش کرد یعنی! :دی
جاج نامرد!:دی
agha max flow e in ke! :D
پاسخ:
راه خیلی بدی رو انتخاب کردی
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۳ محمد غفاری فر
salam be hame
man donbal ye nafar migardam ke ba ham biad to hellinet sherkat konim ta sal avval daneshgah mitone bashe
har ki hazere  be man mail bezane 
latestblight@gmail.com
@alireza
bedune max flow ham mishe tazmini :D

امتیازش کم نبود نسبت به قبلیا ؟!
پاسخ:
نمیخوایم اختلاف طبقاتی ایجاد شه
داینامیک ـ پیاده سازیش تقریبا شبیه دایکسترا هست فک کنم
من یک ناشناس دیگه هستم! ، ولی ناشناس قبلیه راست میگه.
در ضمن یک سوال ، لوله هاش که جهت دار نیستن که؟
پاسخ:

وقتی چیزی نگفته یعنی نیست

در ضمن گول هر ناشناسی رو نخورید
من همون ناشناس دو تا بالایی هستم.
در پاسخ به ناشناس بالایی:
:)
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۲ سپهر موسوی
سلام و ممنون از سوال!
به نظرم سطحش نسبت به سخت ترین سوال م3 پایین تره، نه؟!
پاسخ:
نمیشه با مرحله ۳ مقایسه کرد . چون اون تو یه سبکه این تو یه سبک این بیشتر به سوال های توی دوره شبیه ولی تو سوال های سبک خودش زیاد سوال سختی نیست
هدف از این سوال آشنا شدن با یک ایده بود
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۶ کیوان محسن منش
میشه جواب منو که به صورت خصوصی فرستادم اینجا جواب بدهید اشتباه خصوصی شد
ممنون و مرسی
پاسخ:
ایشون پرسیده بوند فایل رو نیمتونن باز کنن

ببینین فایل فرمت خاصی نداره با wordpad یا notepad++ میتونید باز کنید
are man asan havasam nabood ye dor soalo khoondam didam hamoon max flow e dge sari cm  gozashtam. az ghadim goftan ajale kare shAtoone :D
ba sepehr movafegham :D
ببخشید نحوه ی Sort شدن کسایی که امتیازشون برابره بر چه اساسیه ؟!
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۹ نیما کاظمی
ببخشید یه سوال اونم اینه که من بعضی ازجاهای کد شما را نمی فهمم چیکار کنم...کد جزوه کلیتون که 25 صفحه بود کدهای ابتدایش روکه زده بودید
پاسخ:
هرجاشو نمیفهمی میل بزن بپرس حواب میدم:)
آقای عبدی میشه منم راهنمایی کنین که الان چی کار کنم و چی بخونم؟

پاسخ:
برام میل کن چه خوندی چه کردی تا بت بگم
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۱ محمد امین خشخاشی مقدم
به ناشناس:
هر چه که MySql صلاح بدونه :)
به خانم علیزاده:
شما دو بار در زمان های 18:53:12 و 18:53:46 جواب رو سابمیت کردید.احتمالاً حواستون نبوده ریفرش کردید و دوباره جواب رو فرستادید اگر نه جاج با کسی خصومت شخصی نداره.

به امین :

اونوخ این حاج آقایی که شما میگی چی رو صلاح میدونه ؟!
اونم خصومت شخصی با کسی نداره ؟!

پاسخ:
مهم ترین چیز تو سرت شدن بر اساس امتیازه
و همونطور که میبینید تمام هم امتیاز ها رتبه ی یکسان دارند .

ببخشید می خواستم بدونم چجوری می تونم user و pass سایتتون رو برای سابمیت دریافت کنم. ممنون
پاسخ:
تو پستاهی قبلی اگه دیده باشی گذاشتم
باید مشخصاتی که گفته شده رو میل کنی برام
به پست های قبلی رجوع کن
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۱ عرفان عبدی
یک جوان مردی پیدا شه اینو بدون دایسترا بزنه
به جز یک نفر همه با دایسترا زدن اینو
فکر کنم با kruskal هم بشه زد!

اون یه نفر با چی زده ؟!
پاسخ:
با kruskal هم میشه ولی با اونم نه
ba floyd ham mishe zad
vali kruskal? chetori? :-?

albate max flow ham mishe :D ;)
پاسخ:
نه هیشکدوم اینا مد نظرم نیست
binery search ?!
dar vaqe binery sarch + BFS 
پاسخ:
احسنت الف
میگم یه سوالی وقتی ناشناس نظر میدیم IPمون میمونه ؟!

یعنی الان شما میدونی من کدوم از این بالایی هام ؟!
be nazaram lozoom nadare bfs bashe 
dfs + bs ham ok e 
afarin bar nashenas :D
پاسخ:
بله
به علیرضا :

;)
salam
ba binary search ham mishe.
alan daram codesh ro mizanam :D
khosh bashin
bebakhshid meske tekrari bod. on comment ha ro nadidam
baz ham bebakhshid
کانتست مرحله سوم شرکت آریا سه شنبه 21 خرداد 92 ساعت 16 تا 20 . 
اطلاعات بیشتر imo-ioi.blog.ir
تو سوال گفتین شعاع بین 1 تا .... است.
ولی چرا بین ایستگاه 1 و 74 ، شعاع صفره!
پاسخ:
تو صورت سوال اشتباه شده
تو راه حل تاثیری نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی