المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال نهم

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ق.ظ
سلام بچه های عزیز

احسنت  ، به کداتون نگاه کردم خیلی خوب بودن ، تشویق شدم یک سوال دیگه براتون اضافی کنم

دریافت سوال نهم
دریافت ورودی

ورودی این سوال به علت اینکه ورودی قوی ای نبود بعضی از الگوریتم های غلط هم روش جواب میداد ، ولی هرکی غلط میگرفت خب مسلما غلط بوده یک بار دیگر ورودی های جدید رو براتون میذارم با این ورودی ها سابمیت کنید
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۵
عرفان عبدی

نظرات  (۳۴)

۰۵ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۸ بهار سلامتیان
age begin har soalo key javabesho mizarin kheili khub mishe :-/  :-" 
chon tu Mtehanaye terme :-"
پاسخ:
سلام
دوست دارید زود بذارم یا دیر؟
کانتست مرحله سوم شرکت آریا سه شنبه 21 خرداد 92 ساعت 16 تا 20 . 
اطلاعات بیشتر imo-ioi.blog.ir
سلام
من الان هر چی تلاش می کنم میگه شما نمی تونید این سوال رو بفرستید.
مشکل از من هستش یا از جاج ؟
خیلی خوب شد که فایل ورودی رو عوض کردین.

قبیله هم خیلی بزرگ بود هم خیلی ضعیف بود (با هزار تا راه غلط جواب درست ازش در میومد !)
اینم که همونجوره !
مرسی درست شد.
و با تشکر از تعویض فایل ورودی ولی در ضمن فکر کنم میشه باز هم بهینه ترش کرد ، چون هنوز هم یک حالت هایی رو بررسی نمی کنه.
پاسخ:
سلام دوباره بفرستید . توجه کنید فایل دوبار تا الان تغییر یافته است 
agha mige nemitunin submit konin
یالا ، یالا ، سوال می خوایم یالا
(جمعی از بچه های سوم دیوانه که امتحان نهایی نمی خونن)
{خیلی ممنون از سوالاتون}
سلام
من هم دنبال یه نفر میگردم مه با هم توی حلی نت تیم شیم
از اون جا که سطح ها باید به هم بخوره:
شرایط
1- حداقل کلاس دوم دبیرستان
2- امید بسیار بالا برای قبولی در مرحله 2 و 3
لطفا بهم ایمیل بزنید
mo.am_kh@yahoo.com
پاسخ:
یاد سایتای همسر یابی افتادم
آقا این فایله خیلی گندس !
هر چی ما جواب(!!!) رو پیدا می کنیم
شما دوباره فایل رو عوض می کنید.
(با تشکر):-" 
فکر کنم با فایل به این گندگی
کدم قرنی بشه
خب بچه جون این فایل رو گذاشتن که بفهمی راهت غلطه . نه این که یه قرن بزاری کار کنه !
می گم حالا که دوباره فایل رو عوض کردین ، نتایج فایل قبلی رو هر چی که بود پاک کنید ، چه درست چه غلط.
پاسخ:
همین اتفاق افتاده
لایک به نا شناس بالایی
سلام. 
می شه ما سوال پیشنهادی براتون بفرستیم؟
واقعا لذت حل کردن این سوال
برابره با لذت حل کردن همه 5 تا سوال دیگه
ببخشید
منظورم 4 تا بود
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۹ بهار سلامتیان
farqi nadare , faqat moshakhas bashe :)
نه ، نیفتاده  ، من یه submit داشتم که Wrong شد ، ولی هنوز 5 امتیاز ازم کم شده.
پاسخ:
چیه یوزرت؟
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۸ کیارش گل زردی
چرا هی جاج می ترکه؟
من که تو اوبونتو ف..ترشکن ندارم چه کنم؟
اکانت براتون پیام خصوصی شد
آقا عرفان براتون فرستادم چی تا حالا خوندم و چه کارایی کردم میشه راهنماییم کنین الان چی کار کنم؟؟
کانتست امادگی مرحله سوم شرکت آریا 
21 خرداد 92 
ساعت 16 تا 20
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به imo-ioi.blog.ir مراجعه کنید .

imo-ioi.blog.ir
برای من جاج کار نمیکنه سوال نهم رو نمیشه سابمیت کرد. برای بقیه هم همینطوره؟
پاسخ:
بستیم سابمیتشو تا چند دقه دیگه بازش میکنیم
آقا اصلا جاج برای من باز نمیشه..... چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Server not found
Firefox can't find the server at contest.irprogramming.ir.
پاسخ:
دوباره تلاش کن مشکلی مشاهده نشده
میدونم شما مشکل نداری!!!
آی اس پی من با سرور جاج مشکل داره!

با ف....یلترشکن میشه ولی بدون اون نه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقا دستتون درد نکنه.
سوالش واقعن گول زننده بود، آدم یه سری راه می یاد توی ذهنش و فکر می کنه درست اند ، ولی در واقعیت نیستن :دی
و خیلی ممنون که تست کیستون رو قوی کردین ، وگرنه من در همون خیال واهی درستی راه حلم می موندم.
*** *** ** *** **** **** *** *** **** ** ** ***** * ** **** ** *** **** **** ** ******* ** ******
پاسخ:
:) ;)
اگه میشه اموزش ورودی خوندن رو بزارید!!!
پاسخ:
ایشالا تا یک ساعت دیگه میذاریم
تورو خدا دیگه ورودیه جدید ندید ...
ما هر دفه این و سابمیت میکنیم میبینیم دوباره ورودی جدید اومده D:
Mishe ye jozve dar bareye barname nevisie puya + khundan az ruie file bezariin ????
chera man vaghti soale 9 ra mizanam mige chenin soali vojud nadarad?
پاسخ:
از توی بانک سوالات برو ثبت حواب رو بزن
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۳ @ کیارش گل زردی

ترمینال رو باز کن، tor رو نصب کن:
     apt get install tor

بعد توی فایرفاکس به:


edit->advanced->network->settings

برو،

 بعد در بخش manual، تنظیم کن:

socks host:127.0.0.1
port:9050

و socks v5 رو انتخاب کن. اولین بار ممکنه دیز وصل شه اما سری بعد سرعتش خوبه،

می تونی تور رو برای کل سیستم تنظیم کنی از توی تنظیمات خود اوبونتو به طریق مشابه می تونی کرومیوم و اپرا رو هم تنظیم کنی،

اطلاعات درباره پروژه ی tor، مجوز، اهداف، ویژگی و ...:
 
اگر با tor نتونستی کنار بیای می تونی  proxychains رو نصب کنی، man و help اش رو خودت مطالعه کن و تنظیمش کن.
سلام.
این سواله راه حلش باید سخت تر از ۸ باشه ؟!
آخه من یه جواب دارم و راهشم آسونتر از هشت بود :|
ولی اگه آسونتره چرا خیلی کمتر از ۸ حل شده :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی