المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال ششم

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

سلام دوستان عزیز

خسته نباشین همگی درگیر امتحانایید، هر سوالی رو که پاسخش رو بذاریم دیگه امتیاز سوال برداشته میشه ولی میشه سابمیت کرد تو سایت ولی امتیازی نداره ، به خاطر همین پاسخ سوال پنج رو فردا میذرام ایشالا اما سوال جدید .



دریافت سوال

دریافت ساختار جدول

نظرات  (۲۳)

خیلی ممنون از زحماتتون
آقا میگم این نمره منفیه ستمه!‌من اول سوال رو اشتباه فهمیدم الان نمرم نصف شده :(‌ .... ولی خوب یه خوبی هایی هم داره
+بسیار تشکر
به نظر من که نمره منفی خیلی چیز خوبیه
آدم یاد میگیره که توی مرحله 3 اگه جاج نبود چیکار کنه که دفعه اول کدش درست در بیاد
تمرین خوبیه برای مرحله 3
دو تا سوال :
حرکت آخر که از جدول 501*501 خارج میشه هم پولیه؟
این کپل می دونه دلار چنده؟

پاسخ:
نه حرکت اخر حساب نمیشه 
خب من الان نمیتونم سوال قبلم رو سابمیت کنم !
و شما میخواین فردا امتیاز رو وردارین !

بم Forbidden 403 میده
پاسخ:
به علت شلوغی سرور اینطوری میشه
اگه صبر کنی یکم و بعد بری مشکل رفع میشه
از زدن ریفرش های متوالی خودداری کنید
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۱ سید پارسا میرطاهری
سلام
اندازه ی کدی که نوشته، تعداد کاراکتر هاست؟
سابمیت، بعد از حل چه حکمی داره؟D: میشه تعداد کاراکتر رو کم کنیم بفرستیم دوباره؟
پاسخ:
بعد از حل سابمیت نمیشه کرد
طول کدم زیاد ملاک مهمی نیست
این که اولین باری که میفرستی درست بفرستی مهمه
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۲ نگار ابراهیمی
 آقا شـما اِصـفِهانی هسـتیــ ـد؟ :دی
پاسخ:
D:
یعنی هنوزم شلوغه ؟! :-\

خب من الان دو تا جواب رو دارم ولی نمیتونم سابمیت کنم !
دقیقا چیکار باید بکنم ؟!
پاسخ:
الان سایت هیچ مشکلی نداره و همه دارن سابمینت میکنن
مشکلت چیه؟

۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۹ نگار ابراهیمی
ناشناس شما مرورگرِت چیـه؟ 
مطمئـنـی فیلترشکنِت باز نیست و داری سابمیت میکنی؟
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۲ نگار ابراهیمی
ترتیب این جدول ضمیمه چطوریه؟ ردیف ب ردیف ـه؟ 
ارتفاع خونه ها با اسپـِیس جدا شده؟
پاسخ:
سلام
فایل تو لینوکس ساخته شده با notepad اگه باز بشه خوب خونده نمیشه ولی به هر حال
501 عدد اول سطر اولند و بعد 501 عدد بعد سطر دوم و ...
سوال دوم درسته ها فقظ اولی خرابه
همین الانم دوباره امتحان کردم نشد
با 5 6 تا دستگاه مختلف هم امتحان کردم نشد
فکر کنم با خود اکانت مشکل داره :)
پاسخ:
چه مشکلی داری؟
من با 3 تا مرورگر امتحان کردم نشده.
با لپ تاپ دادشم هم امتحان کردم نشده.
با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکن امتحان کردم نشده.
کد و پسوورد اکانتم رو دادم به یکی از دوستام که 2تاش اکسپت شده رو سیستم خودش امتحان کرده بازم نشده.

جفت سوالام هم نمیشه !
منم فکر کنم با خود اکانت مشکل داره
پاسخ:
سلام

مشکل چیه لاگین میشه ؟ اکسپت نمیشه؟
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۷ میلاد رضایی

چرا این همش به من فوربیدن میده؟!!

از صبح دارم سوال 2 رو سابمیت میکنم.

مشکل از اینه یا از من؟!

۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۵ سپهر موسوی
سلام!
وارد سایت که میشه. هنگام سابمیت وقتی ثبت پاسخ رو میزنم ارور Forbidden 403 رو میده!
تو قسمت پاسخ دهی بعد از اینکه فیلدا رو پر میکنم ، "ثبت پاسخ" رو که میزنم 403 Forbidden
میده !
پاسخ:
از قسمت پاسخ دهی استفاده نکنید
برید تو بانک سوالات از اونجا روی ثبت جواب هر سوالی که میخواهید کلیک کنید و جواب خود را ثبت کنید
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۴ میلاد رضایی

آقا یه فکری به حال جاج بکنید من از بانک سوالات هم سابمیت میکنم نمیدونم چرا Forbidden 403 میده.


پاسخ:
خیلی ها دارن همین الان سابمیت میکنن

با فیلتر شکن وارد میشید؟
از اونجا هم امتحان کردم ، نشد !
پاسخ:
اسمت چی بود؟ اسم اکانتت
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۲ میلاد رضایی

نه فیلتر شکن ندارم 

هم با اپرا امتحان کردم هم با کروم.


پاسخ:
پاسخی که میخوای سابمینت کنی رو به صورت خصوصی برام بفرست

من بفرستم با اکانتت ببینم میشه یا نه
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۸ میلاد رضایی

ممنون از اینکه برام سابمیت کردید.

از اونجایی که ما نمیتونیم همیشه مزاحم شما باشیم

لطفا این جاجتون رو یکم ارتقا بدید چون خیلی ها این مشکل رو دارند.

یقین دارم که مشکل از من نیست.


پاسخ:
مشکل از سرور
امروز سرور رو منتقل میکنیم
میشه بگین چی شد ؟!
من الان باید چیکار کنم ؟!
پاسخ:
یکم صب کنین تا سرور جاج رو منتقل کنیم
توی این سوال اگه به دیواره های جنگل برسیم خارج میشیم ؟!
پاسخ:
بله
ﻣﻦ تو ورودی گرفتن مشکل دارم
یعنی وﻗﺘﯽ تو برنامه میزارم۵۰۱ برنامم سگمنتیشن فالت میده تو همون ورودی گرفتن
ﺗﻮ فاﯾﻞ ورودی ۵۰۱*۵۰۱ عدد هست؟
@#
بله به تعداد  ۵۰۱*۵۰۱ عدد هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی