المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سوال دهم

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ
سلام بچه ها امیدوارم امتحان نهایی هاتون خوب باشه به هر حال اگر خحذف لینکدایی نکرده طلا نشین باید کنکور بدید و امتحان نهایی که دارین میدین 25% تاثیر مستقیم داره تو کنکورتون که زیاده به هر حال .

ولی خب به هر حال کد زدنم نباید کنار بذارید ، یک سوال جدید براتون میذارم .

 یک ورژن سخت تر این سوال اینه که هر موجی لزوما یکی یکی کم نشه ، یعنی تو ورودی بگه هر موجی چند تا چند تا کم میشه ، کسایی که این یکیو حل کردن میتونن الگوریتمشونو برام میل کنن بهشون بگم درسته یا نه
دریافت سوال دهم
دریافت ورودی

نظرات  (۲۳)

dar negahe avval mishe segment zad :)))
salam
bi sabrane montazere file vorodi hastim :D
khosh bashin
سلام
آقا من هنوز نمی تونم برم تو جاج !!!!!!!

من این ساب دامین رو درست کردم :
irprogramming.contest.cum.ir

لطفا این دامین رو پارک کنید رو contest.irprogramming.ir

DNS هاش رو تنظیم کردم روی ns1.ir-hosting.org  !!! (همون سرور جاج هست. آی پی: 93.174.93.37 )

لطفا فورا انجام بدید. چند تا سوال رو هنوز سابمیت نکردم.

درضمن باید آدرس عکس های جاج رو (مثلا بک گراند ش رو) بدون
http://contest.irprogramming.ir
وارد کنید تا عکس ها با دومین بالا هم قابل لود شدن باشن.

با تشکر
پاسخ:
دامین فقط نقش اینو داره تورو به اون ip بفرسته ،‌اگه مشکلی داری نباید با نام دامین عوض شدن باشه احتمالا مشکلت با هاسته ولی به هر حال اینکارو کردم ولی احتمال اینکه مشکل حل بشه با اینکارو صفر میدونم
این سوال جدید نامردی بود ... من فکر کردم long long براش کافیه ... :((
پاسخ:
خب کافیه دیگه ؟
سوال که میذارید لطفا باند هارو بگید توش
مثلا قدرت ها حداکثر 10^5 ان یا ...

من الان سره همین رانگ خوردم 
با تشکر 
:)
پاسخ:
اینجا باندش مهم نبود ، ولی چشم
سلام
با سرور مشکل ندارم. خیلی راحت وصل میشم به سرور.
ولی با دامین تون مشکل دارم.
خواهش میکنم تا آخر امروز بزارید این پارک شده رو اون بمونه شاید تونستم کاری کنم.

دست شما درد نکنه.
پاسخ:
گذاشتم ببین مشکلت حل شد
نبود ... 
من یبار با long long تست کردم و جواب رو سابمیت کردم گفت اشتباهه
بار بعد با unsigned long long تست کردم دیدم جوابم فرق کرده ... 

agha aval hame khune ha 0 an dg?
akhe gofte hame pore aban aval :D
پاسخ:
پر آبن ولی ارتفاعشون صفره
لطفا اگه میشه تعداد سوالات و سرعت گذاشتن سوالای جدیدتون رو زیاد کنید.
با تشکر به خاطر همه زحماتتون
دست شما درد نکنه ...
یه باگ خیلی بد زده بودم 
چرا این سوال 10 امتیاز داره؟؟؟ یعنی این قدر آسونه؟؟
hekmate in taga chie??
:))
پاسخ:
:))
لایک به Alireza
@ایمان
یکم بیشتر از اونی که فکرش رو میکنی آسونه
فقط آدم باید مواظب باشم بیدقتی الکی نکنه
یه سوال:
ثبت نام حلی نت تموم شده؟
گفته آخرین مهلتش سوم خرداده
ولی ثبت نامش هنوز بازه
یعنی اگه الان ثبت نام کنم، درست میشه یا نه؟
بین بچه ها هیچ کسی هست که هنوز تیم نداده باشه؟
بهم ایمیل بزنید
mo.am_kh@yahoo.com
سلام

اخرش باید جمع ( عدد خونه * ارتفاع اون خونه ) رو برای همه اعداد 1 تا 1000*1000 چاپ کنیم ؟!
پاسخ:
جمع (عدد خونه * ارتفاع خونه) حساب کن بعد باقی ماندش به 7777777

سلام.در این وبسایت مسابقات آریا برگزار خواهد شد.

مسابقه آزمایشی مرحله 3 المپیاد در روز 21 خرداد 1392 از ساعت 16 تا 20 بعد از ظهر در اینجا برگزار می شود.هم اکنون ثبت نام کنید.

imo-ioi.blog.ir

imo-ioi.blog.ir

aryapro.ir
@puke
نه
آخرش باید باقیموند اون که گفتی رو بر 7777777 چاپ کنی
salam
ta key in soal vaght dare?
emtehane shimi darim va faghat 1 roz vaght. aslan nemishe in hame ro to 1 roz khond.
baraye in soale dige ke goftin che tor?
mamnon
پاسخ:
دو سه شبی نمیذارم جواب اینو
لطفا تا بعد از امتحان شیمی سوال نزارین.

سلام !

من واسه کانتست به شما میل زدم ولی هنوز user به من نگفتید !

میل بزنم دوباره ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی