المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

زنگ حل مساله

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ

سلام


شب همگی بخیر


یکم دیر وقته ... من باید این فایل رو چند روز پیش ارسال می‌کردم ولی دسترسی به اینترنت نداشتم متاسفانه.


سری بعدی زنگ حل مساله مثل هفته‌های گذشته 5شنبه شب ارسال می‌شن. این سری هم 5 تا سوال براتون حاضر کردیم که بیاندیشید ...!


اگه حواستون بوده باشه از هفته‌ی پیش تغییراتی در بخش Answer داشتیم برای اینکه زیباتر بشه و همچنین نوشتن راه‌حل‌ها آسونتر انجام بشه. ولی انگار نه انگار، هیچ کسی متوجه نشد ... بابا یه خبری، توضیحی، شما حواستون نباشه به چه درد میخوره این کارهای ما؟؟؟


مساله‌های این هفته


موفق باشید

نظرات  (۷)

دستتون درد نکنه.خوب شما که نبودید، بچه ها جواب نمیذاشتن!
پاسخ:
چرا نبودم؟ من هفته‌ی پیش تا چهارشنبه بودم ...

جواباتون رو هم که خوندیم و تایید شدند اونایی که درست بودن!
Mamnun az soala
Az rayajam kasi khabari nadare???
سپاس .
خواهشا زیر اثبات های غلط بنویسید اثبات غلطه.
مثلا برای هفته پیش چند اثبات داریم که نه کسی گفته غلطه و نه کسی گفته درسته!متشکر.
من خیلی وقت بپد سایتتون رو ندیده بودم. الآن واسه این سوالا چجوری جوابامون رو چک کنیم؟
پاسخ:
Answer فضایی هست برای نوشتن راه حل ها و چک کردن آنها توسط همه ...

درستی پاسخ به دو صورت، اولا تاییدی که خواننده ها انجام میدهند و همچنین تایید ادمین (ما) بررسی میشن!

پس اگه ایده‌ای برای سوالا داری میتونی از این بخش استفاده کنی.
ممنون آقای عابدی عزیز
سلام ... شما در سایت ما لینک شدید ...

اگه دوست داشتین ما رو با نام "پراجکت خیام" لینک کنید ...
http://projectkhayam.ir

ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی