المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

زنگ حل مساله

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ب.ظ

سلام بچه ها


با تلاش عرفان، بخشی برای هر سوال در نظر گرفته شده با نام Answer!


هدف این بخش اینه که شما هر جواب یا مشکلی با سوالا دارید اونجا مطرح کنید و به جوابهای درست پاسخ مثبت بدید!


برای سوالای هفته‌ی پیش انتظار من از شما بیشتر بود و فکر میکردم که همه‌ی سوالا رو حل کنید. سوالهای 4 و 5 حل نشده باقی موندند و من به جای قرار دادن سوال جدید، یه سری راهنمایی واسه این دو تا سوال گذاشتم. پس شما رو به حل این سوالا دعوت میکنم ;)


یه نکته‌ی دیگه! از این پس در صورتی که در بخش Answer جواب تمام سوالا رو نوشتید و درست بودن، سعی میکنم سوالای جدید رو زودتر بذارم (حتی اگه یه هفته هم نشده باشه) پس اگه سوال جدید میخواید سوالای قبلی رو حل کنید :)


مساله‌های این هفته


امیدوارم بتونیم در کنار هم تا آخر تابستون کلی سوال حل کنیم ...


پ ن: یکی از بچه ها راه حلی رو برای من فرستاده که اشتباه بوده! من از ارائه این راه حل بسیار خوشحال شدم. میخوام بهتون بگم که لازم نیست در  Answer حتما راه حل های درست رو بنویسید. ما سعی کردیم فضایی رو فراهم کنیم تا شما بتونید با همدیگه درباره‌ی سوالا بحث و تبادل نظر کنید. اگه سوال اشتباهه، اگه ایده‌ای برای راه حل دارید ولی به جواب نرسیده، و یا اینکه راه‌حلی دارید حتما با بقیه دوستانتون در میون بذارید در Answer ...

نظرات  (۶)

میشه بگین کدوم راه حل درست یا اشتباهه ؟؟ لطفا خودتون هم نظارت کنین ممنون
پاسخ:
تلاش ما اینه که نیازی به نظارت ما روی سوالا نباشه! تا هم بتونیم روی کارهای دیگه بیشتر وقت بذاریم و هم اینکه تعامل شما با همدیگه بیشتر بشه. ولی در نهایت هر روز من جوابها رو نگاه میکنم و در نهایت در سوال‌های سری بعدی مشخص میشود که کدام جواب‌ها درست هستند.
خیلی ممنون از زحماتتون
سلام.نمیدونم اینجا جای درستش هست یا نه. اما یه سوال از شما داشتم:
سوال 1.2.19 وست .من واقعا نفهمیدم ش،چون بعدش توی  پاسخ نامش گفته اون چیزی که تو متن کتاب هست اشتباهه ! نمی فهمم .میشه یکی به من بگه چه خبره تو این سوال؟
پاسخ:
اگه سوال رو از بقیه داری که همین جا جاشه! ولی اگه سوال از ماست، اینجا جاش نیست. میتونی سوال رو بهم ایمیل کنی تا با همدیگه مکاتبه کنیم!
سلام.تو این قسمت Answer اگه تو URL ، آی دی رو عوض کنیم باز هم برامون صفحه میاره و باز هم میشه جواب داد.موهاهاها.
پاسخ:
درسته! خیلی کارهای خبیثانه ای هم میشه انجام داد ...
ولی خب معمولا روی چنین سایت‌هایی کارهای امنیتی انجام نمیشه و اعتماد میکنند به بازدیدکنندگاه ;)
موهاهاها.
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۵ حسین وحیدی
این "موهاهاها" پنجم شخص جمع ؟
تا بحال زیارت نکرده بودم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی