المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

سلام


باز آمد بوی ماه مدرسه ... :|


بعد از یک فصل آشنایی در تابستان و اجرای موفق طرح "زنگ حل مساله" توی سال تحصیلی دیگه شما نه وقت این کارا رو دارید نه حال اسم زنگ و مدرسه و ...


از این هفته برای شما برنامه‌ی ویژه‌ای داریم!!! واسه اینکه یکم سرحال بیایید و انگیزه‌ای واسه المپیاد خوندن داشته باشید :)، یه کلیپ باحال آپلود کردیم تا ببینید و لذت ببرید.


ولی!!!!! این فایل رمز داره و برای اینکه بتونین کلیپ رو ببینید باید سوال هفته رو حل کنید. رمز فایل پاسخ این سوال است:


سوال هفته: تعداد اعداد طبیعی بین 1 تا 10000000 را بیابید که حداقل 100 مقسوم‌علیه مختلف داشته باشند.


کلیپ این هفته

(با تشکر فراوان از حامد صالح)


پ.ن: لطفا تو هیچ جایی جواب سوال رو ننویسین، هر کسی که رمز رو میخواد باید کد بزنه! انشالله در هفته‌های بعدی کلیپ‌های مختلف با سوال‌ها و معماهای متفاوتی رو بهتون نشون میدیم ... :)


هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.

                                                      این داستان ادامه دارد ...


پ. ن 2: برای سری‌های بعدی اگه هر کسی کلیپی، فیلمی، سوالی یا ایده‌ای داره لطفا ایمیل بزنه! پس فردا نگید کلیپتون جالب نیست یا کاشکی فلان چیز رو میذاشتیدها!!! :)

نظرات  (۳۰)

چه انگیزه باحالی !ممنون !
خیلی هیجان انگیزه :))
ایده باحالیست :-)
۰۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۱ علیرضا محمودی
 جاج به شکلی دیگر :) =p~


che clip e bahali :))
خیلی ایده ی قشنگی بود .
واقعا ممنون
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۰ پدرام شاکری نوا
بابا این دیگه چی بود!؟ من فکر کردم یه چیز آموزشی باحال یا یه چیزی تو این مایه‌ها باشه!!! :دی
به هر حال ممنون از کار قشنگ‌تون.
پاسخ:
اسمش "زنگ تفریحه" دیگه ...! :)
چه کلیپی هیجان انگیزی هم بود :-"
لازمه بیشتر توضیح بدم؟ :d
۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ علیرضا محمودی
نبود یه گزینه زیره کامنت هرکی واسه آفربن حس میشه :|
پاسخ:
بررسی می‌شود ...
منظورت از آفرین دقیقا چیه؟ (لایک، +1)
سلام اقا عرفان حالتون خوبه ایا؟؟؟؟؟؟
امروز تو گرگان تو سالن تبلیغات بودید داشتید سخنرانی میکردید.
منم دوست دارم کامپیوتر شرکت کنم ولی اونقدر هاهم کامپیوترم خوب نیسش.
تازه وقتش هم ندارم اخه درسای مدرسه هم هستش.
یه سوال دوستاتون تو کردوم دانشگاه درس میخونن؟؟

جواب سوالمو اگه خواستید بدبد تو وبم بدبد.
ممنون میشم.
خدا قوت.بای.
alireza Like :D

خیلی ایده ی باحالی بود!
ایده ی باحالیه ولی کیفیت کلیپاتون رو بیارین بالا ،جذابتر نداشتین؟! :D
bebakhshidaa , vali clipetun kheilii zede hal bud :| man tasavor mikardamchon bahse angize baraye olampiade pas alan ye etefaghe bahal tuie dore oftade filmesho gozashtiin va az in harfaa !!! :| valii bahal bud mamnun :D
jodaii azshukhii , ye soal man codam ye jurie ke zamane ejrash fek konam bala tar az 10 s bashe :|(daghigh andaze giri nakardaam !!) rahe tamize in soal ro mishe badan bezarid ???
@ glrkh
ba estefade az gharbal e erathosthen
پاسخ:
مگه قرار نبود که جواب نذارین!
البته واسه هفته اول اشکال نداره ... هر کی بتونه کامپایل کنه و جوابش رو ببینه هم قبوله ;)
@alireza خیلی ممنون از کد شیک و تمیزتون ، ولی فک میکنم قرار بود جواب گذاشته نشه :دییی و یع چیزه دیگه !! اگر هر عدد را تجزیه کنیم اردرش همین نمیشه ؟؟؟ 
oh oh asan havasam nabood :|
doostan lotfan nabinin in code ro
///
na in nemishe 
gharbal az O(nlglgn) hast
ama age har adad ro tajzie koni mishe O(nsqrt(n)) 1
pas in be marateb behtare
:))
vaqean sharmande aslan havasam nabood oon moghe
سلام.دوستان یه وسالی واسه من پیش اومده رو سوال 520 اس جی یو؟برای نمونه 1 من هر چی فکر می کنم اول نیکولا میفرسته شهر 3 بهد ولادمیر می فرسته شهر 4 و بعد نیکولا بانده میشه.ام جوابش پیز دیگس می سود کسی مرا روشن کند؟
http://acm.sgu.ru/problem.php?contest=0&problem=520
راستی یه سوال دیگه !من اصلا انتظار نداشتم که کد این سوال با غربال انقدر سریع!اجرا بشه؟کسی هست یه لینک به من بده که این اردر حساب کردن رو آموزش بده .مخصوصا هزینه دستورات رو هم بگه؟
حیف شد کشتی گیر چغر و بد بدن رو نگفت تو گزارش‌:|
ای آقا! یه فیلم بلند تری، بازی کم حجمی چیزی میزاشتین آخه!!! ای آقا ای آقا!

:(
پاسخ:
شما باید حجم رو هم در نظر بگیرید! محدودیت داریم واسه فایلها ...
@mr.ink منظور سوال از "optimaly" یعنی هر کدوم به نفع خودشون بازی میکنن و به خاطر همین N اول میبره به شهر 3 و v جایی نمیتونه ببره!!!
کی برد آخرش ؟ :اس
خوب بعد از اینکهنیکولابرد به شهر 3 اونوقت شهر 3خ آتش میگیره(وقتی روبات تو شهر یک بود شهره آتیش گرفته حالا هم یه روز بعده پس شهر 2 و 3 آتیش گرفتن )اما شهر 4 خاموشه.پس ولادمیر میاد میبردش به شهر 4 و بعد نوبت نیکولاس که ونوقت همه شهر ها دارن می سوزن.
کجای این اشتباس.من کجای صورت سوال رو نفهمیدم؟
دوستان با عرض معذرت فراوان! سوتی خیلی بدی دادم توی خوندن سوال! من فکر کردم خط اول هم یاله!(نخندید!اصلا هر کی خندید خیلی نامرده خودتون سوتی وحشتناک تا حالا ندادین!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
سلام ، توی وست ، فصل ۲ ،اخرش (وست فارسی) یه الگوریتم برای پیدا کردن مدار اولری (eulerian trail) توی گراف های سودار داده ، ولی من هر چی می خونم نمی فهمم !! میشه یه نفر برام توضیح بده ؟؟؟ 
دفعه های بعدی یک کلیپی بزارید که ارزش داشته باشه آدم ببینتش چه برسه به نوشتن برنامه
پاسخ:
من که گفتم بهتون اگه از کلیپها خوشتون نمیاد، آستینها رو بزنید بالا و کلیپهای زیبا و ارزشدار(!) خودتون رو ایمیل کنید بهم ...
71228

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی