المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

راه حل روز دوم دوره 21

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ب.ظ

سلام دوستان عزیز

با کمک سامان سامی و محمد امین قیاسی عزیز راه حل روز دوم دوره ی 21 نیز آماده شد


دریافت راه حل

نظرات  (۹)

سلام
ببخشید شما کلاس خصوصی هم برگزار میکنید؟
پاسخ:
اگر بتونم بیام آره وگرنه  از اساتید به شما معرفی میکنم
mamnoon :D
به نظر شما این سوالایی که شاززز پارسال گذاشته بود برای امتحان آزمایشی زیادی سخت نیستند؟
مثلا این امتحانیه که میگفتند توی عید از بعضیا گرفتند
http://sh44zzz.gigfa.com/m3/download/Eid2.pdf
من فقط تونستم سوال اولش رو حل کنم
آخه من فکر نمی کنم کدزنیم ضعیف باشه
ولی خوب نمیتونم این سوالا رو خوب حل کنم
به نظتون مشکل کجاست؟
پاسخ:
ببین رویکرد مساله های مرحله 3 اینطوری شده که مثل مرحله 2 باید  بشینی سوالو حل کنی بعد اون سوال تئوری حل شده رو کدش کنی ، یعنی کد زدنت اگه خوب باشه به تنهایی کافی نیست

یعنی به نظر شما سطح این سوالا که گفتم متعادله؟
آخه من سوالای شما رو خوب حل میکنم
ولی این سوالا رو نه
-----------------------------------------------------------------
کدی که برای سوال 2 همین امتحانه زدم جواب اشتباه میده
هر چی تلاش می کنم نمیتونم درستش کنم
اگه بذارمش براتون کمکم می کنید؟
این کدیه که برای سوال 2 نوشتم
اگه میشه توی تصحیحش کمک کنید.
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۶ محمد امین خشخاشی مقدم
به ناشناس:
من هم برای این سوال کد زدم و کدم جواب غلط میده:راه حلم دقیقاً مثل شماست.منتهی کد شما رو خوندم یه جاش یه جوب ریز زدید:
تو خطی که جواب اون حالت رو با جواب کل جمع کردید:
ans+=(temp*power[1000-n[i]-n[j]])%1000000007;
بعدش باید از خود جواب هم باقیمونده بگیرید که به مشکل نخورید:
ans=ans%1000000007
منتهی من با این که اینجا رو هم درست کردم باز هم رانگ می خورم.احتمال داره جاجش مشکل داشته باشه.به خودتون امیدوار باشید :)
سلام

لطفا اطلاع رسانی کنید کسانی که نمی تونن برن تو جاج از لینک زیر استفاده کنند :

http://contest.cum.ir

با تشکر
دستتون درد نکنه!
از بی جوابی مثل قاشق در عسل مونده بودیم...
پاسخ:
بی جوابی؟
۱۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۱ سینا موسوی
سلام.
من هرچی تلاش می کنم نمی تونم تو کانتستای CF خوب سوال حل کنم. یعنی معمولا حتی از پس B هم نمی تونم بربیام. کدم فکر می کنم در حد حل کردن سوالای Div.2 کافی باشه. فکر می کنم اشکال الگوریتم باشه ولی الگوریتم رو هم با Creative تا سر الگوریتم های گراف خوندم. ولی بازم یا نمی تونم حل کنم یا تایم لیمیت میخورم.
حالا به نظرتون برای اینکه بهتر بشم باید چی بخونم و چی کار کنم؟
ممنون.
پاسخ:
فعلا کانتست رو شرکت کن بعد آزمون بهم میل بزن راهنمایت میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی