المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

جزوه‌ی آموزشی الگوریتم

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ق.ظ

سلام


با تلاش دوستان، جزوه‌ی آموزشی الگوریتم تهیه شد. امیدوارم که این جزوه برایتان مفید واقع شود.

الگوریتم‌هایی که در این جزوه آمده‌اند تقریبا تمام مباحث در مرحله‌ی سوم رو پوشش می‌دهند، پس سعی کنید با دقت بخونید و از الگوریتم‌ها استفاده کنید.

لطفا هرگونه مشکلی در این جزوه دیدید به ما اطلاع دهید تا در نسخه‌های بعدی آن را اصلاح کنیم.


موفق باشید.

نظرات  (۱۵)

سلام! انتخابی دوره که نمیتونه تو شهریور باشه، خرداد یا تیر؟ منظورم تعیین مدال نیست.
آموزش وکتور تو سوالُ دیدم ولی خیلی کوتاه بود، فهمیدم ولی مطالب بیشتر منظورم بود. 
دو تا سوال دیگه هم پر30ده بودم. جواب نمیدید؟
متشکرم
پاسخ:
اگه منظورت از انتخابی ، مرحله سومه چند روز اول تیره
سوالات رو دوباره بپرس
doost
سلام! تو علیپور الگوریتمش رو خونده بودم و با وکتور هم میدونم ولی مشکلم رو نوشتنه برنامه شه واسه دلتا.
مر30 از جوابتون.
جواب دو تا سؤالمو گرفتم همین الآن! با دیدن جزوه ی آموزشی الگوریتم! خیلی خوب بود. :)))
پاسخ:
خداروشکر
خیلی ممنون . بسیار عالی بود

پاسخ:
:) باعث دلگرمی ماست
خیلیییییییی خوبه واقعا خسته نباشید
سلام
خیلی ممنون
واقعا عایه
برای سوال اول دینامیک (زیردنباله) که شروع کردین باهاش 
تو حساب کردن اردر نوشتید می شه ان 2
در صورتی که من فک می کنم اگه ممویزد نزنیم
می شه
ان 3 چون باید از خونه ی آی ام تا جی ام رو بشماریم
البته اگه اشتباه نوشتم ضایم نکنین

پاسخ:
نه ضایع کردنی در کار نیست :).

ممنون که اطلاع دادی، بررسی می‌کنیم ...
مرسی. خیلی زحمت می کشید.
سلام
فک کنم
منظورم رو بد رسوندم
یعنی ما برای حساب کردن مجموع خونه ای i تا j باید یه فور بزنیم
که اردرن میشه ان
پس در کل می شه ان 3
جز اینکه هر مجموعی رو که بدست میاریم یه جا سور کنیم
یا تو فور مون جمع کنیم واینا
...!!
این دفعه شاید بدتر از دفعه قبلی گفتم!!!

سلام !

ممنون ، خیلی زحمت کشیدید :)

عاالیه D:

سلام آقای عبدی
ببخشین من اون روز کامپیترم خاموش کرد واینا
این اردره هم صفحه ی 10  جزوه است


پاسخ:
اردر درسته یک پریپراسس باید بکنید
سلام

یادم نیس صفحه ی چند
ولی یه جا نوشته شده "انتخال" به جای "انتخاب"

بعد پریپراسس چیه؟(ممویزده؟)
چیزی که شما نوشته بودین مگه توش پریپراسس هم نوشته بود؟

جزوه تون بازم میگم
عااااالیه

ممنون
پاسخ:
ممنون که اطلاع دادی ... :)
سلام
دستتون واقعن درد نکنه جزوش عالیه
مختصر ، مفید

من دومم وفقط مرحله یک قبول شدم
تابستون میخوام برنامه نویسی کرکنم هیچی ام بلد نیستم
برای شروع الگوریتم باید چی کارکرد
پاسخ:
برای شروع الگورتیم نمیخواد اصن 
فقط برنامه نویسی بخون
جزوه ای که قرار دادیم هم خوبه
کدوم ورژن C++رو دانلود کنم؟

سلام.جزوه های قبل از این جزوه تون رو چطوری می تونم بگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی