المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

جاج مرحله سه های سال گذشته

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

سلام
همون جور که در سایت کمیته هم اطلاع رسانی شد به مرور و به ترتیب از فردا صبح جاج مرحله سه ها قرار داده می شه.
اگر در مورد هر سوالی که جاجش قرار داده شده مشکلی داشتید در بخش مرحله سه ها اون دوره مطرح کنید تا با همکاری ما و سایر دوستانتون بر طرف بشه.
پ.ن: خواندن مطالب بخش روش رو فراموش نکنید :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
آرش

نظرات  (۹)

ببخشید جاج سوالای قبلی که گذاشته بودین برداشته میشه چون که سوالاش دیگه نیستن
سلام. اگه میشه لطفا جاج قبلیارو برندارید من رو حساب اونا با کمیته صحبت دارم.
به درست بودن جاج دوره 19(سوال 3) مطمینید؟؟اخه من از جواب خودم مطمینم اما wrong میشه...لطفا بررسی کنید
پاسخ:
دوباره امتحان کنید :)
چند نفر از بچه ها در حال حاضر AC شدن
من اول سوال سه رو مشکل داشتم!خیلی رو مخم بود رفتم کد درستشو نگاه کردم دیدم مجموع ارقام t رو میخواد نه خود t رو البته اینو تو سوالش نگفته!:دی
پاسخ:
سلام
این مشکل در کد اصلی باشگاه وجود داشت که همون هم روی جاج قرار گرفته بود.
با اطلاع بچه ها مشکل رفع شده، شما هم که قبلن ارسال کرده بودید هنوز داره درست نشون میده، ولی الان خود عدد مد نظر هست.
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۵ حمید رضا هدایتی
یه نکته ای در مورد سوال 3 بگم که  precision  رو دقیقا 5 بزارین چون که این جواب یه تقریب داره مثلا جواب اگه 2.888... هست میکندش 2.88889
سلام هیچ راهی نداره سوال جدید بزارید؟
ما سوما اینا برامون تکراریه!

ممنون
پاسخ:
سوال های جدیدی که به دستمون می رسه رو سعی کنیم در قالب آزمون ها قرار بدیم.
پویان راس میگه.
دوره ۱۹ خیلی آسونه
هرچی کد چرت هم برنیم جواب میده)خودم همچین کاری کردم!(
تازه سوال ۶ که بدون برنامه نویسی، با جاج و حدس و آزمایش حل میشه!
سلام.
بعضی سوالایی که من با روش بازگشتی پیاده سازی کردم رو کد جواب به صورت for نوشته. الگوریتم و حافظه و اینا دقیقا یکیه فقط من تابع نوشتم اون for زده.
آیا تو زمان اجرا تفاوتی ایجاد میشه؟
پاسخ:
بله! خیلی زیاد :)
شاید توی این کد های که الان می زنید تفاوتشون رو نفهمید ولی بعدن حسابی حالتون رو جا میاره :دی
چون تابع بازگشتی برای اجرا باید کارهای اضافه بسیار  زیادی رو انجام بده و اگر دانشگاه،رشته مهندسی کامپیوتر اومدن به صورت کامل براتون شرح داده می شه.
تا جایی که می تونید تابع بازگشتی نزنید!
سلام!
میدونم تو شمام دانشجویید و سرتون شلوغه ولی لطفا جاج دوره های دیگه رو هم زودتر بذارید.
آخرشم من نفهمیدم کدهای خودمون برا سوالای م۳ رو با اثبات بفرستیم بدردتون میخوره یا نه.
پاسخ:
سلام
داریم سعی میکنیم که زودتر قراربدیم ولی شما هم کمی تحمل داشته باشید الان زمان امتحانای ماست و واقعا این کار هم زمان کمی نمیخواد :).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی