المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

جاج

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ
سلام بچه ها :)

با همت محمد امین خشخاشی مقدم جاج سایت دوباره راه اندازی شد 
ما رتبه بندی بچه های سال پیش رو حذف نکردیم که ببینید و خودتون رو با اونها مقایسه کنید 

برای ثبت نام میتونید به اینجا برید 
پس از ثبت نام کد فعال سازی ای به آدرس ایمیل شما ارسال میشه که با وارد کردن اون ثبت نام شما تکمیل میشه و میتونید با مراجعه به contest.irprogramming.ir وارد شوید و جواب های خودتون رو سابمیت کنید 

سیاست امتیاز دهی به این صورت میباشد که هر سوال امتیازش معلومه و به ازای هر سابمیت اشتباه ۵ امتیاز منفی دریافت میکنید .
در ضمن توجه کنید در سوال های اولیه سال قبل گفته شده بود کد های خودتون رو به code.olympiad@gmail.com بفرستید ولی بعدش جاج راه افتاد و تمامی سوال ها روی اون اضافی شد پس لطفا کدهاتونو به این آدرس نفرستید و فقط جواب های خودتون رو روی سایت سابمیت کنید
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۴

نظرات  (۱۷)

متشکر. اما اصلا به نظرتون با نمره ی 135 از 300 احتمال قبولی هست که بخوام برا مرحله 3 کار کنم؟
پاسخ:
بله 
سلام ... ببخشید این سوالایی که تو جاج هست خود سوال رو باید از کجا بگیریم ؟
مرسی
پاسخ:
به پست قبلی مراجعه کنید
سلام.
من ثبت نام کردم ولی نمی تونم وارد شم !
خب من مرحله ی اولو رد کردم و با موفقیت ثبت نام کردم و وارد شدم !
این سوالاییو که توی پست قبلی صورتشو گذاشتید برای سابمیت کردنشون باید چی کار کنیم توی جاج ؟

سوالایی که توی خود جاج هستن کجا میشه صورتشونو دید ؟

آیا مدت زمان پیدا کردن جواب هم مهمه ؟

امتیاز منفی هم داره ؟
پاسخ:
به قسمت بانک سوالات برید و روی گزینه ثبت جواب کلیک کنید.
صورت سوالاتی که تو جاج هستن تو پست قبلی هستش.
مدت زمان پیدا کردن جواب ها مهم نیست.
هر پاسخ غلط 5 امتیاز منفی داره.
آقا من چرا هرکاری میکنم به من ایمیل نمیاد؟
پاسخ:
فولدر اسپمتون رو چک کنید
سلام
برای منم ایمیل فعالسازی نیومد 
چکار کنم؟
الان سوال ۵ و ۶ رو سابمیت کنیم نمره نمیگیریم؟
سوالای آزمون دوم رو از کجا گیر بیاریم که سابمیت کنیم؟
پاسخ:
چرا نمره نگیرین ؟
سلام اقای عبدی
خواهش اکید می کنم اگه میشه جاج سوال 13 رو یک دور چک کنید من از درس و زندگی دارم می افتم سر این سوال!
سوال 1 تو بامک سوالات نیست؟
پاسخ:
سلام. جاج درسته.
سوالات 1 تا 4 به جاج اضافه شد.
سلام
اگه میشه باز هم سوال بزارید!
ممنون :)
میگوید ایمیل معتبر نیست!
منم مشکل اصغرو دارم ... 3 تا میل تست کردم میگه معتبر نیست :'(

خدایی 10 نمره برای پاسخ صحیح و -5 نمره برای پاسخ غلط بی رحمی نیست؟!
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۹ زشته این اسما
میگه ایمیل معتبر نیست.
نمیشه ثبت نام کرد میگه ایمیل معتبر نیست. ممنون میشم بگید که مشکل از چیه
salam.agha man chand rooze pish dar judge toon ye seri submit kardam vali alan ke oomadam mibinim emtiazam sefr shode boode va hameye submitam rafte boode.
پاسخ:
اکانتتونو چک کردم همه چی درسته...
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۹ محمد آقامیری
سلام جواب و روش سوالا(مثلا سوال 8 و 7) رو بگید تا بفهمیم چی جوریه!
با سلام سایت جاج باگ های زیادی داره به راحتی قابل هکه
یه فکری به حالش بکنین
من خودم تا یه قدمی هکش رفتم ولی نترسین هکش نکردم فقط خواستم بگم امنیت ضعیفه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی