المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

انتقال

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ب.ظ

سلام دوستان

به علت ضعیف بودن سرور جاج قبلی آن را به سروری جدید منتقل کردیم

برای دسترسی به جاج میتوانید از این پس از لینک زیر استفاده کنید:

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۲
عرفان عبدی

نظرات  (۱۶)

تکلیف امتیازا چی میشه؟
پاسخ:
منتقل میشن
من درخواست user کردم ولی هنوز من ایمیلی دریافت نکردم.

باتشکر

ببخشید یک سوالی برامپیش اومد :

توی سوال 6 :
در هنگامی که کپل میخواهد از جنگل خارج شود باید 1 دلار را بهد یا نه.
(هنگامی که میخواهد از خانه های مرزی عبور کند)
پاسخ:
تنها خانه های جدول پول میخواهند
@NINI
نه نیازی نیست
salam
bebakhshid ta key on link(judge jadid) amade mishe? ma ta key vaght baraye submit darim?
age ta emshab faghat vaght has aval link ro bezarin bad 2,3 saat sab konin ta har ki submit nakarde biad link ro bebine va submit kone. badesh javab ro bezarin. albate in fahgat ye khaheshe
ba tashakor
khosh bashin
mamnon ke judge jadid ro zod gozashtin
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۱ کیارش گل زردی
سلام
یادتون نره لینک قسمت پیوندها رو هم تغییر بدید...
پاسخ:
ممنون :)
میشه برای من هم user بدین به ایمیلم .
من مشخصاتم رو برای شما فرستادم
پاسخ:
Salaam
har maili daryaft shode barashoon feresadam

mailet chie?
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۰ سپهر موسوی
سلام!

با تشکر از شما بابت انتقال سرور. ایشالله دوباره شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

موفق باشید!
پاسخ:
:)

ان شا الله
خیلی خیلی ممنون کارتون بی نظیره
طول کد  miladrezaei برای سوال ششم 4 هستش ، چه طور همچین چیزی ممکنه؟
فکر کنم میلاد یکی از بچه هایی بوده که شما خودتون براش سامبیت کردین ، خوب اگر میشه لطف کنید و این رو یه جوری تصحیح کنین.
پاسخ:
آره خودم سابمیت کردم

مهم نیست زیاد طول کد ها
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۷ کیارش گل زردی
سلام.
صفحه جدید اصلا برای من باز نمیشه.
از ساعت ۱۹ دارم امتحان میکنم.
نکته خاصی داره؟
پاسخ:
سلام دوستان خیلی ها سابمیت کردن و مشکلی ندارن
آنتی ف-ل-تر داری؟
اندازه ی کد یعنی چی؟؟
پاسخ:
تعداد کاراکتر های کدتونه
زیاد مهم نیست
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۲ کیارش گل زردی
سلام مجدد.
ممنون. مشکل من حل شد!
تعریف دقیقاً =; ،<< cout << ،cinو... همه چی رو داشته باشه.
سلام!
برنامه ی x^y+a^b به پیمانه ی m و محاسبه ی !n واسه 36<n دقیقاً چیه؟ البته با تابع میخوام، خودم الگوریتم شونو میدونم تو نوشتنش موندم! ممنون میشم اگه دقیقاً برنامه شونو بگید.(دقیقاً گفتما!)
مر30
پاسخ:
ببین برای اینکه از 36 به بالا رو بنویسی باید bignum بنویسی و الان قبل مرحله 3 بدردت نمیخوره ولی اگه همون اعدادی که تو long long جا میشه رو میخوای بذارم برات
اره میخوام مر30.
فقط اگه میشه پیمانه رو حتماً می خوام!
اخه خیلی کاربرد داره تو حل مسائل دوره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی