المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

آموزش زبان سی پلاس پلاس

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز


از آنجایی که بعضی از دوستان در زبان سی پلاس پلاس دچار مشکل هستند ، یک جزوه ی آموزشی درست کردیم تا به صورت مختصر آن چه برای مرحله 3 نیاز است را به دانش پژوهان عزیز آموزش دهیم

هم چنین دوستان اگر سوالی داشته باشند میتوانند در قسمت نظرات بگذارند ما در اسرع وقت جواب میدهیم ان شا الله ...


دانلود جزوه آموزشی


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۴
عرفان عبدی

نظرات  (۸)

خسته نباشید بابت زحمتی که واسه جزوه کشیدید.
پاسخ:
خیلی ممنون
سلام
به ، به این جزوه!
اگه یه آزمون آزمایشی مرحله 3 هم برگزار کنین
بلاگتون دیگه عالی می شه
ممنون
پاسخ:
سلام

خیلی ممنون از نظرت
در نظر داریم به قبل مرحله 3 اینکارو بکنیم ان شا الله

سلام
لطفا کار با فایل و کار با استرینگ رو آموزش بدین
خیلی ممنون
پاسخ:
سلام

چشم ، ان شا الله به زودی روی سایت قرار میدهیم

عالییییییییی بود
خیلی ممنون
پاسخ:
ممنون :)
اگه آموزش کار با بیت ست و تابع بولین رو هم بذارید ممنون می شم
پاسخ:
سلام چشم
سلام . ممنون جزوتون خوب بود ولی واقعا من یه ماهه دارم از روی 21 روز می خونم اونوقت شما توی 18 صفحه جمع کردید !؟ به نظرتون واقعا کافیه ؟ امیدوار شدم :) از بس کپسوله و نمی دونم توارث و شیی دیدم و رد کردم کلا از کد زدن ناامید شدم !
میشه در مورد منابع خوندن الگوریتم هم توضیح بدید ؟ من سی ال آر اس ترجمه ی آقای جعفرنژاد قمی رو دارم . چه قسمتاییش رو بخونم ؟
ممنون از سایت پربارتون و اون جمله ی تکان دهندش ;)
و در ضمن لطفا یه پی دی اف یا منبع کامل هم برای آموزش برنامه نویسی معرفی کنید . من خیلی خوندم ولی بازم بعضی وقت ها یه چیزای جدیدی میشنوم :_(
پاسخ:
آموزش برنامه نویسی بیشتر از چیزی که گفتیم ضرورتی نداره و باقی مهارته و مهارت در کد زدن ...

به نظرم بهتره که یاد بگیری که اگه مشکلی وجود داره بری اینترنت و سرچ کنی (حتما کسی قبل از تو هم به چنین مشکلی خورده!)
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۱ غلامعلی حسینی بهجانی
سلام.
وبلاگ بسیار عالی و آموزنده ای دارید.
موفق و پیروز باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی