المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

امتحان فیزیک

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ
اولا که ایول سوال های خوبیو دارید حل میکنید ، احسنت بر شما

دوما به علت اینکه فردا امتحان فیزیک دارید و بنا به درخواست های بچه ها امشب راه حل سوالارو نمیذارم ، ایشالا فردا شب راه حل سوال و سوال جدید رو میذارم

خوب بخونین خوب بدین فیزیکو
موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۳
عرفان عبدی

نظرات  (۳۱)

۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ سپهر موسوی
سلام!
ممنون از زحماتتون! لطفا سوال جدید رو امشب رو سایت بذارید تا فردا از امتحان اومدیم روش فکر کنیم! :)
دورود بر شما !! اصلا نمیشه فیزیک خوند ... D:
پس سوالو بذارید ... راهکاره پیشنهادی ندارید که چطوری این امتحانارو پاس کنیم ؟
پاسخ:
خیر سرتون المپیادی هستین ، کاری نداره این درسا که
بعدم واسه 20 شدن برین نه پاس کردن
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۷ نگار ابراهیمی
ولی ما شیمی داریم :دی :))
چیه این فیزیک؟
هی فرمول حفظ کن جاگذاری کن :)
من دارم می رم خودکشی کنم :( :{
salam bebakhshid in code kojash moshkel dare???
http://paste.ubuntu.com/5697989/

هدف برنامه تفکیک تعداد ارقام جذر 1 تا مثلا 100 ....
ولی تا 80 اینا درسته ولی بالاتر اشتباه مینویسه.....
با 5 رقم اعشار
کانتست مرحله سوم شرکت آریا سه شنبه 21 خرداد 92 ساعت 16 تا 20 . 
اطلاعات بیشتر imo-ioi.blog.ir
الان سخن پست با کسایی هست که نهایی دارن؟!:|


چطورى میشه فقط قسمت اعشار عددو بصورت صحیح درآورد در مقیاس زیاد
پاسخ:
دقت اعداد اعشاری وابسته به نوع متغیر میباشد به همین علت نمیتوان خیلی دقیق گرفت
برای اینکه ارقا اعشار آن را بگیرید باید بدانید چند رقم میخواهید مثلا اگر 5 رقم اعشار بخواهید میتوانید مقدار( x-floor(x را در 100000 ضرب کنید 
khob emtehan o ham dadim. age mishe soale jadido alan bezarin na shab :) sepas :D

@ Q
#include <iomanip>

cout << fixed << setpresicion(10) << MOTAGHAYER << endl;
sry estebah fahmidam soaleto
fek konam in javab bede:

cout << (int) (x - floor(x) ) << endl;

پاسخ:
این مقدار همیشه میشه صفر
 Javab nemide
سلام
پس چرا سوال جدید نمیذارید
ما که مشتاقانه منتظریم
فقط لطفا دیر نذارید چون ما باید فردا برای ادبیات بخونیم
من فیزیک پایین ۱۸ می شم. قسمت های مفهومی خیلی سخت بود.
اما به هر حال گذشته ها گذشته . زبان و شیمی و مخصوصا عربی همچنان باقیست!
سلام

من بدون ف...یلتر شکن نمی تونم برم تو جاج!
بدون اون میگه : Server not found
حتی ping هم نمیشه !

فکر کنم مشکل از OpenProvider ه. یا هاست جدیدتون.

فکر کنم آی اس پی من با یه سری سرورها مشکل داره!!

اگه امکان داره دوباره برگردید رو گیگفا.
یا حداقل فایل های جاج رو بریزید رو گیگفا، ولی دیتابیس اش رو وصل کنید به دیتابیس هاست جدید...

با تشکر
منم نمیتونم برم جاج!!!!!
آقا عرفان از زحماتتون ممنون میشه لطفا خودتون رو بیشتر معرفی کنید؟؟
مشکل جاج من حل شد! (البته فعلا)
سلام خوبین؟
بچا کسی یه کامپایلر آنلاین نمی شناسه که
به برنامه خیلی تایم بده؟
چون من نمی تونم خودم 
کد ی که بیش تر از از 10 ثانیه طول می کشه رو اجرا کنم
pstad erfan e abdi az noghre haye nemidoonam chand sale pish hastan :D
اگه استاد اجازه بدن
بگم چه دوره ای؟
:D
اما جاج من هنوز مشکل داره:-(
یه سوال دلتا که سر مرحله 3 میدن معمولا چند رقمیه؟
پاسخ:
برو سوال های سال های پیش رو ببین 
بالایی جان شما هیچ مشکلی دیگه تو کدینگ نداری غیر از تعداد ارقام دلتا ؟
پاسخ:
:))
آقا من یه نکته ای رو خاطر نشان کنم :

وقتی 10 نفر هستن که رتبشون 1 ه نفر بعدی رتبش میشه 11 نه اینکه بشه 2 !
نه قضیه اینه که مشکلات دیگه بنیادیه و به این راحتیا حل نمیشه!!!!!!
گفتم از بین بینهابت مشکل و پرسشم یکیش که حل شدنیه رو حل کنم،به هر حال یکی از بینهایت تا هم بهتر از هیچیه!
@آقای عابدی:
ممنون بابت راهنمایی
پاسخ:
عبدی هستم من
آقای عابدی از بهترین دوستامه
دو سوال جدی:
1-بدون معلم میتوان طلا شد؟
2-اگر من چیزایی رو که خوندم به شما بگم میتونین به من برنامه ای بدین که توی اون به ترتیب گفته شده باشه چیا باید بخونم تا به سطح بالایی برسم؟
واقعا داشتن همچنین برنامه ای برای من به شدت نیازه و خیلی متشکر میشم اگر همچنین برنامه ای رو کسی به من بده که بدونم به چه ترتیبی و چجوری باید بخونم.

خیلی متشکر از جواب شما پیشاپیش و ببخشید که خیلی جدی پرسیدم.

پاسخ:
سلام

بیبن اصولا معلم کسیه که خودش این راهو طی کرده و میدونه باید چیکار کنی که وقتت تلف نشه . و سوال های خوب و آموزش های خوب داره و بیشتر افرادی که مدال دارند به هر حال به نحوی از معلم استفاده میکردند ولی خب بودن افرادی که بدون معلم هم مدال بیارن ولی به هر حال چیزی که واضحه اینه که معلم 30  درصد تاثیر داره و قسمت اصلی همت خود شماست و افرادی که موفق میشن معمولا باید خیلی سختی بکشن تو جند سال المپیادشون
آره چیزایی که خوندی رو میل کن بهم راهنماییت کنم
من نمیدونم .من دوم دبیرستان هستم و با ترکیبیات در سطح متوسط آشنایی دارم و می خوام برای سال بعد تلاش کنم.نمی دونم اصلا امکانش هست که من طلا بشم یا اصلا مدال بیارم ؟من به تلاش خودم شکی ندارم ولی نمی دونم الآن برای شروع کردن اونقدر دیر هست که امکان نداشته باشه یا نه؟
پاسخ:
نه دیر نیست اگه جدی کار کنی
 و راستی امکان اینکه بتونم از معلم استفاده کنم خیلی کم هست حتی با کمک های شما باری معلم یابی.اما خوب من امیدم به کسایی مثل شما هستن که اگر تونستن سوالامو جواب بدن!
پاسخ:
هر سوالی داری حتما میل بزن بهم بپرس ، سعی میکنم حتما راهنماییت کنم :)

سلام من امسال سال سوم راهنمایی رو تموم کردم می خوام از الآن بشینم روزی چند ساعت بخونم چند تا سوال داشتم

1سال اولی ها می تونندالمپیاد بدنند؟

2المپیاد کامپیوتر بهتره یا ریاضی؟

3داشتن معلم ضرورت داره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی