المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

اضافی شدن judge

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

سلام دوستان عزیز


خوب خداروشکر با کمک دوست عزیزمون محمد امین خشخاشی مقدم جاج سایت بالا اومد

دوستان برای اینکه بتونن وارد جاج بشن نیاز به username  و  password دارن ، از اونجایی که میخوایم از اینکه افراد اکانت های مختلف نسازن هر کس یک ایمیل با subject ای به نام user و مختوای

نام ، نام خانوادگی ، شهر ، مدرسه ، مقطع  به code.olympiad@gmail.com بفرسته تا براش username و passwordesho بفرستم


در این جاج ما ranklist داریم و سوال های مختلفی که اضافی میکنیم امتیاز های مختلفی دارند و افراد بر اساس امتیازشون رتبه بندی میشوند ، برای سابمیت کردن هر سوال شما باید جواب آخر خود و کد خود را در سایت سابمیت کنید ، توجه کنید جاح براساس جواب آخر کار میکند ، ولی چون کد شما هم ضمیمه آن میشود اگر چک شود و کدی فرستاده باشید که درست کار نکند به اندازه ی امتیاز آن سوال امتیاز منفی میخورید ، نکته ی دیگر این است اگر شما سوالی را سابمیت کنید و اشتباه باشد جواب آخر شما 5 امتیاز منفی میخورید .


اولین سوال رو هم ایشالا تا امشب آپ میکنم رو همین جا

و نکته ی دیگه اینکه تنها 13 نفر از طریق گوگل وارد سایت شدند ، لطفا برای ورود به سایت چند دفغه یکبار از طریق جست و حو در گوگل وارد سایت شوید.

نظرات  (۸)

اول ؟! 
میلتون چیه ؟ :-"
میگم این نمره منفی ها یکم بیرحمانه نیستند ؟!
البته من نمره های سوالا رو نمیدونم که از نظر نسبت بسنجم ولی در حالت کلی خشن به نظر میان !
سلام.آقا این سایت فوق العاده است اما من در مورد المپیاد کامپیوتر مشورت میخوام ازتون:
من امسال سال دوم هستم (سال بعد سومم)و ترکیبیات رو با ایده هاش آشنا هستم و از علیپور خوندم ولی خوب همشو کامل نخوندم و سوال ستاره داراش رو کم حل کردم.گراف هم واقعا جز تعاریف اولیه بلد نیستم.برنامه نویسی هم در حد برنامه های ساده بلدم (البته نه خیلی سطح پایین!)یعنی سوال 2 شما رو راحت حل کردم اما سوال 3 خیلی برام سخت بود.امسال مرحله دوم تستی رو 43 نمره گرفتم ولی تشریحی رو فکر کنم حدود 20.
حالا می خواستم ببینم پیشنهاد شما به من چی هست برای خوندن برای المپیاد کامپیوتر.
پاسخ:
سلام شما باید با برنامه ریزی بیشتری درس بخونی
باید یکی بهت بگه چیکا کنی چی بخونی اینطوری که هرچی رسید دستت یچی بخونی خوب نیست

اگه معلم خوبی برای المپیاد داری از ایشون برنامه بگیر اگه نه میتونی به همون میل سایت میل بزنی و بگی دقیق چه کردی تا کمکت کنیم
۳۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۸ نگار ابراهیمی
آغا تو این وضع جی مِـیلِ من که بالا نمیــ ـاد، شما رو نمیدونم :دی
Man ba appe gmail miaam :P
salam man har chi email miferestam javabi ke goftid besorat automat miad nemiad ehtemalan spam mishan lotfan spamatoon ro ham check   konid
سلام
آقا گوگل اصلا بالا نمیاد ....
لطفا راه های دیگه برای ثبت نام انتخاب کنید تا ایمیل زدن
پاسخ:
با فی-لتر شکن بالا میاد مثل freegate 
سلام
تعداد نفرات قبولی روز اول کم نیست؟ اینطوری کف بالای 30 میشه، ولی یکی از مسئولای مرحلۀ 2 گفته کف حدودای 60% هست یعنی تقریباً 48 ، که کلاً 300 تا بالای این نمره شدن پس کمه دیگه؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی