المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

آزمون آزمایشی دوم

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۰ ب.ظ

خب ایشالا فردا امتحاناتونم تموم میشه . ان شا الله جمعه یک آزمون آزمایشی جهت آمادگی مرحله 3 المپیاد کامپیوتر برگزار خواهیم کرد...




برای شرکت در آزمون باید نام کاربری در judge داشته باشید

نظرات  (۵۷)

error: expected ';' before '}' token
پاسخ:
:))
سلام
جواب به پست های قبل کمیته:
در اومده میگه سوال یک کلاسیک بوده و برا اونایی که قبول میشن زیاد فرقی نداره:یکی نیس بگه برا اونا که قبول میشن تاثیر نداره ولی برا اونا که قبول نمیشن یه سواله حیاتیه
سوال تکراری دادن حالا دارن برا خودشون توجیه میکنن!
حالا هم میگن تقلب نشده:پس همه اونایی که میگن ما توبهشتی بودیم و تقلب شده بووووقن!!!الکی که نمیگن حتمن یه خبرایی بوده دیگه!!!
تازه سوالات هم اصلن استاندارد نبودن و هیچ ربطی به داده ساختار و الگوریتم نداشت یعنی ریاضیا خیلی بهتر کامپیوتریا امتحان دادن
بعد هم میگن حل مساله مهمه!!!
تازه گندی رو که زدن قبول نمیکنن!
ومیگن به ماربطی نداره
ما به همون انداره ی قبلی ظرفیت میگیریم!!!
@doost
مطمئنید کدش درسته؟؟؟ آخه از جایی به بعد غلط جواب میده، خیلی امتحانش کردم ولی با وکتورشو گیر آووردم که اونم الگوریتمش یه چیز تو مایه های غربال اراتستن بود ولی کدی که شما فرمودید غلط جواب میده!!! نمیدونم من اشتباه کردم یا یه چیز دیگه اشتباه ست(احتمال رخ دادن حالت اول به صفر خیلی نزدیکه!)
چرا اینطوری بود؟ :|
@ ناشناس
دقیقاً! منم قبول دارم، خوبه که کل کشور هم پخش شده کاری که اینا کردن
چیکار میشه کرد ما هم جای اونا بودیم با اون شرایط دست به کارهای بدتر شاید میزدیم!!!
ولی همینایی که اینجوری میرن 2ره خدا میدونه چطوری برمیگردن
خیلیا مثل شما نگران این وضعیتن. :)
@3پیده
in code faghat ta 10^5+1 ro doros javab mide. age on maxn balash ro bezari n code ham ta n-1 doros javab mide. in code kamelan doroste. fek nakonam dige bad az in hame code zadan Erutosten ro bad az 4 bar check kardan eshtebah bezanam. mitoni khodet check koni. kollan 6 khat has dige. 6 khatesh ro man 4 bar check kardan doros bod.

khosh bashi
     پایان امتحانات نهایی رو به همه ی دوستان تبریک می گم.
 امیدوارم همه پاس شین(:دی) و همه م۲ قبول شین(و ایشاالله من هم قبول شم) و همه با هم تو دوره به نمره های نهاییمون بخندیم(:دی)

خوش باشین
من معدلم نسبت به معدلهای دبیرستانم بیشتر میشه تاحالا. ولی طبق محاسباتی که بعضی از دوستان کردن هر 1 نمره کمتراز20 یک درصد از در100کنکورهمون درس میکاهه!!نهایی رو ولش!
امیدوارم هممون از نتیجه م2 راضی باشیم و تو 2ره هم هرکی دوست داشت به نمره هاش بخنده!
شاد باشیم و پیروز.
@ناشناس

من فقط میخوام بگم کسایی که میگن تقلب نشده کاملا بیخود میگن.
من خودم توی بهشتی بودم.نفر کناری من 20 دقیقه تا نیم ساعت زود تر از من(و همه ی کسایی که به موقع شروع کردن) شروع کرده بود و مراقبا هم میدیدنش ولی چون قبلش خودشون به اشتباه گفته بودن شروع کنین هیچی بهش نمیگفتن.البته فقط نفر کناری من نبود و همه نیمه ی سمت راست سالن که برگه سوال داشتن( و وجدان نداشتن) شروع کرده بودن. با این که میدونستن حق خیلی ها داره ضایع میشه.
وقتی بچه ها به مراقبا اعتراض می کردن یا داد میزدن یا لبخند می زدن و  هیچی نمیگفتن یا اظهار نظر هایی می کردن که با شنیدن اونا زبونت از جواب دادن عاجز میشد و فقط میتونستی به دوردست خیره بشی.مثلا:
اونایی که شما میگین فقط سولارو خوندن و توی چکنویسشون چیزی ننوشتن.تا وقتی که چیزی ننوشتن که نمیتونن سوال حل کنن!!!!!!!!!!!!
خلاصه این که آخرش خودم با کناریم دعوام شد.
حالا کی میگه که تقلب نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی میگه که تقلب کم بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورم نیمه ی سمت چپ بود :0
خوبه الان این هفته همه جا دارن آزمون میذارن!
به vezie
ا شما هم اینجایی؟
شما چرا دیگه codeforces کانتست نمیدی؟
دبه کردی؟
حالا ریتینگت شده 1701 دیگه کلا کانتست نمیدی که نری div 2؟؟
عیب نداره که! منم الان ریتینگم شده 1701 ولی همه ی کانتست ها رو میدم!
@codeforces
اول سلام.
دوم این که شما خودتو معرفی نکردی.
و آخر این که امروز آخرین امتحانم بود .به نظر شما وقتی باید امتحانایی رو بدم که تاحالا لای کتاباشو باز نکردم میتونم contest  بدم؟
خب مگه من مثلا لای کتابام رو باز کرده بودم؟
من یادمه شب امتحان ادبیات ترم 1 کانتست بود، فوتبال هم بود منم هیچی ادبیات بلد نبودم، از ساعت 10 صبح  نشستم خوندم، نصف فوتبال رو هم ندیدم ولی کانتست رو دادم!
ترم 2 هم باز کانتست بودش!
الان واسه عربی، 5 روز وقت داشتیم، این همه مدت چی کار داشتی می کردی که این کانتست رو ندادی؟
حالا عیب نداره، از این به بعدش رو بده!!!
البته دیشبی چون نفرات کم بودن حال نمیداد! من 300 ام شدم بازم رفتم پایین...زندگی رو میبینی؟
شما هنوز خودتو معرفی نکردی!!!!!!!!
شما هم هنوز خودتو معرفی نکردی!!
من با شما از مرحله 1 تو شاززز آشنا شدم
شما منو یادت نمی یاد؟
بعد مرحله 1...کاوه...زیستی ها...؟
شما شایان بودی؟
از کدوم مدرسه؟
آقا شما انگار یادت نمیاد!
برو کامنت های مرحله  1  شازز رو ببین،صفحه ی 19 به بعد
اینم لینکش
با همین اسم هم کامنت می دادم!
میتونی بری کامنت های مرحله 2 inoi  رو هم نگاه کنی اگه هنوزم بادت نمیاد!

یادم اومد.
پس توام حلی ای.
چه عجب!
تو هم حلی میری؟
از آشنایی مجدد باهات خوشحالم!
نه من انرژی ام.

سومی یا دوم؟
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۵ سید پارسا میرطاهری
سلام!:)
من بعد چهار روز اومدم تو جاج، دیدم 8 تا تلاش، 7 تا حل شده ام شده 8 تا تلاش، 6 تا حل شده. اون سوالی هم که کم شده، کپل در شهر زورگویانه.
چرا اینطوری شده؟
پاسخ:
سلام سوال ریجاج شد
جوابت غلط بود
دوم بودم .(چون دیگه الان امتحانا تموم شدن)
شمام که معلومه دومی.

به به! جمع همه ی دوستان هم که این جا جمعه!
این آقای میرطاهری رو که میبینی vezie جان، از اون مستعداس! باورت نمیشه اگه الان بهت بگم اول دبیرستانه!
اگه دومی خوبه این ریتینگت مثل خودمی!
از طرف من به آریا بهفروز و پارسا پژوهش سلام برسون!
@سید پارسا میر طاهری
منم دقیقا برعکس این اتفاق برام افتاد .
چون جواب قبلی که خیلیا هم اونو به دست آوردن غلط بوده و اونو عوض کردن.
من که اسمتو نمی دونم.
حالا مرحله 2 قبول میشی؟
احتمالش کمه
چون تشریحی رو خوب ندادم خیلی....
ولی دلم بیشتر از این میسوزه که تو inoi مینویسن سوالا استاندارد بوده و تقلب نشده و الگوریتمی بوده!
شما قبولی ایشاالله؟

نمی دونم.
بستگی داره چه جوری صحیح کنن.
ایشاالله که همه قبولیم!
راستی الان که امتحانا تموم شده اگه خواستی دبه نکنی، بگو که من با آقای میر طاهری هماهنگ کنم کانتست ویرچوال که دسته جمعی میدیم، از تو هم دعوت کنیم، خیلی حال میده!
از آریا بهفروز چه خبر؟ پارسا پژوهش؟ خوبن؟ سلامتن؟
آره خوبن.
اگه اسمتو بگی سلامتو بهشون می رسونم.
اکانته codeforces  خودتم بگو.
حالا اونش بماند!
اگه قرار شد همکاری هامون رو ادامه بدیم، تو کدفرسز یه message واست میفرستم آشنا شی!

پس فعلا خداحافظ.
@ codeforces

شما چرا خودت رو معرفی نمیکنی ؟

البته با اون چیز هایی که گفتید ... فهمیدنش سخت نیست !
( اگر که راست گفته باشید !! )

خداحافظ...پس اگه خواستی همکاری کنی.......نمیدونم چه جوری میخوای خبر بدی؟
جالبه
آقا یا خانم SCGTW چرا خودت اسمت رو نمیگی؟
چون از من خواسته نشده اسمم رو بگم ....

در ضمن با تغییر نام فرستنده پیام اسمم رو راهت میتونید بفهمید ...

خب اسمت رو بگو دیگه!الان من ازت میخوام!!
خب جواب سوالتون رو که دادم ...
خودتون میتونید پیدا کنید !!!
خب اینجوری که خیلی سخته! یکم راهنمایی کن!
خب راهنمایی نمیکنم .... احتمالش بسیار زیاده که منو نشناسید ....

اما از اونجایی که فکر کنم پیداتون کردم می تونم تو Cf پیام بدم !
خب بده!

فقط یه جوری باشه که منم شما رو بشناسم!

@doost

کدش هنوز okنشد.باوکتور جواب میده.

ا تویی! حالا که منو پیدا کردی، حتما به سروش خان سلام منو برسون!!

@codeforcec

با من که نبودی؟!

نه! با اون دوست a-r- GTW بودم!
قضیه چیه؟؟همه ازمونهای ازمایشی رو گذاشتن این هفته یا بعضیها تو یه ساعت.
هنوزعلم اون قدرها پیشرفت نکرده که دریک زمان درچندجاباشیم.
@3پیده
nemifahmam code moshkelesh chie. alan az in che tavaghoE dari? mikhay chi behet bede? baraye che meghdar haE WA mishe? chand ta mesal bezan roshan shim khob.
@doost
اگه عدد234524که یه چیزتومایه های دلتاست روبگیره 1میده.اگه شک دارید امتحان کنیدلطفا
@doost
چیشد؟؟؟!
اشتباه گفتم؟:)
آقا این چه وضعشه؟ اینجا شده چت رووووووووووم.خودتونو جمع کنید ! این ور 3پیده با doost ، اونور codeforces با veziev و... . اینجا مثلا سایت المپیاد کامپیوتره ؟! واقعا که ... ! براتون متاسفم ...  :|
@amirmd76
درکل من هم باهات کاملا موافقم
ولی 3پیده و doost دارن درمورد یه کد حرف میزنن پس یه نظرم کجا بهتر از اینجا
ولی آقایون codeforces و veziev به نظرم واقعا جای این جرفا اینجا نیست
فوقش یه آی دی از هم بگیرید برید چت کنید.
من از همه عذر میخوام.
بله درسته من هم معذرت خواهی میکنم.....ولی حالا لازم نیست انقدر هم شلوغش کنید دیگه..... حرف بدی که به هم دیگه نمیزدیم!صحبت هامون هم بیشتر راجع به المپیاد بودش.....ولی حالا اگه شما ناراحت میشید باشه چشم!!
@codeforces و veziev
آورین مسئولیت پذیری
آورین(آفرین)
@amirmd76
یعنی چی خودتونو جمع کنید؟! چرا متاسفید؟!
سوال هم نمیشه پرسید؟! لطفاً اگه میشه کامنتا رو کامل بخونید بعد متأسف بشید لطفاً!!!
همین.
@3پیده
chand ta chiz ro fek konam bayad begam:
1) ghablan ham goftam ke agar mikhayd in code baraye adadi mese x bege ke x aval has ya na bayad maxn>x bashe. alan 234524>maxn to codi has ke man be shoma dadam. mitonid maxn ro avaz konid va javabe doros begirid.
2) delta ye adade sabet nis. to har azmon baraye har nafar ye delta(na lozoman motefavet) ro midan baraye jologiri az taghalob.
3) ta jaye ke midonam in code bayad sari tar az vector kar kone. fek konam ba vector O(n^2) mizanid(hads mizanam) vali ba in code O(n*log n) ba zaribe kamtar az 1 zade mishe.

khosh bashin
amirmd76@
shoma ya mafhum olampiado nemifahmi ya mafhume computero
akhe age mikhastan msle bache haye khub beran tu chatroom char konan inja ro b gand nakeshan k computeri nabudan :D
vaghan mote'assefam vasat :||
Agha in vasat faqat ma bad shodim dg.manzure man dar asl codeforces o veziev bud.
aslan B khial :
آزمون آزمایشی مرحله3 فردا راس ساعت 16 تو aryapro.ir شروع میشه.متاسفانه ثبت نام تموم شده.اونایی که ثبت نام کردن یادشون نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی