المپیاد کامپیوتر و برنامه‌نویسی

آزمون بعدی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

سلام
با توجه به پیگری های بسیار ، تا کنون نتوانستم از مسئولان دوره ی تهران مکتوبات را دریافت کنم و در اختیار شما قرار دهم، ولی همچنان سعی خودم را ادامه خواهم داد.
آزمون بعدی روز 15ام برگزار خواهد شد، امیدوارم تا آن زمان نتایج آمده باشد و شما بدون شک و تردید در این آزمون شرکت کنید. اما به همه دوستان توصیه می کنم در صورت قبول نشدن هم در این آزمون شرکت کنند.
سیستم اطلاع رسانی ایمیلی آزمون ها هم راه افتاده است، پس حتمن از صحت ایمیل خود اطمینان حاصل کنید و قسمت اسپم را هم  چک کنید.
در ضمن جاج با تلاش های امیرکیوان محتشمی به مکان جدیدی با قدرت بیشتر و ظاهری زیباتر نقل مکان پیدا کرده است. 
به احتمال زیاد رده بندی هم اعلام خواهد شد.
این دفعه هم خیلی زود اعلام کردم که شما گله نکنید. پس دوستانتان را خبر کنید تا بتوانید خودتان را جدی تر محک بزنید.
سعی می کنم هفته بعد از این آزمون هم یک آزمون دیگر برگزار کنیم.
موفق باشید.
به روز رسانی: آزمون ساعت 14 برگزار می شود، تا یک ساعت قبل از آزمون برای ثبت نام فرصت دارید. اطلاعات بیشتر در codeshark اعلام خواهد شد
به روز رسانی: صورت سوالات را از این جا هم می توانید دانلود کنید

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
آرش

نظرات  (۱۹)

ممنون که زود اعلام کردین
پاسخ:
خواهش می کنم
این کیوان چقدر خوبه! به جای اینکه همش تمرین کنه برا جهانی، به فکر ما هم هست!
امیدوارم طلا شه!
پاسخ:
انشالله فول مارک بشه :)
خیلی ممنون.
عالیییییییسسسسست

پاسخ:
خواهش می کنم
Salam
Shoma nemidunam natayej che ruzi miad?
Alan haftehe dovvome tire, baad khaili Hesse badie har nim saat daram refresh mikonam inoi ro ke shayad umadeh baasheh.
پاسخ:
خیر، اطلاعی در این باره ندارم. تصمیم گیری این موضوع با باشگاه دانش پژوهان جوان است.
راست میگه من دکمه F5 تورفته بیرون نمیاد سه ساله المپیادیم هر سه سال یک هفته قبل نتایج هی F5 میزنم. :D
می خاستم از کیوان محتشمی به خاطر زحمتاشون تشکر کنم
پاسخ:
می خاستید یا می خواستید ؟ ;)
من تازه اینجارو کشف کردم :((((
دیر اومدم حالا؟؟؟؟
پاسخ:
هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازه است :)
نه آقا , ماهی رو هر وقت از آب بگیری مرده است :D
سلام دوباره... من اطلاع رسانی کردم و الان کل دوستان "مطلع" هستند :)))))
کشفم الان به بقیه هم رسید دیگه. ازمون اینا خواستین بگیرین در خدمتیم :)
آقا این آزمون ۵ تیر کی اطلاع رسانی شد اصلا؟
 سلام من در آزمون قبلى شرکت نکردم چه جورى تو این شرکت کنم؟
پاسخ:
ابتدا در codeshark ثبت نام کنید، سپس در آزمون مربوطه :)
ممنون که زود اعلام کردین
ولی لطفا ساعت آزمون رو هم زودتر بگین
سلام من قبلا در codeshark ثبت نام کرده بودم ولی رمز عبور رو فراموش کردم چطور باید بازیابی کنم؟
آقا ما سومیا پیش دانشگاهیمون شروع شده
اینو که نمیشه شرکت کنم لطفا بعدیشو شنبه یا چمعه یا پنج شنبه بذارید
هفته دوم هم تموم شد و باشگاه نتایجو نداد!
یه سری میگن فردا نتایج میاد، نمی شه زمان آزمون رو یه روز بندازین عقب تا اول نتایجو ببینیم بعد با آرامش شرکت کنیم؟
پاسخ:
امتحان برگزار خواهد شد و تغییر در آن بسیار سخت است :)
سلام!
اگه نتایج وسط کانتست اومد لطفا زمانشو بیشتر کنید!
ممنون :)
پاسخ:
نگران نباشید :)
سلام ببخشید من الان دیدم باید تو آزمون هم ثبت نام کنم
نمیشه کاری کرد؟
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ جامانده از ثبت نام!
سلام!
منم تازه دیدم که ثبت نام تموم شده, میشه ثبت نام رو تا آخر آزمون باز کنید؟
سلام!
منم تازه دیدم که ثبت نام تموم شده, میشه منو ثبت نام کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی